اپل سفارش ۷۲ تا ۷۸ میلیون دستگاه آیفون را برای عرضه در پاییز سال جاری صادر کرده است

تیم‌کوک، مدیرعامل شرکت اپل، همیشه بر این مسئله تاکید داشته که آیفون‌های امسال دارای ویژگی‌های منحصر به فردی خواهند بود که حتی نیاز به چنین ویژگی‌هایی را هنوز احساس نکرده باشید. درست است که اکثر چنین گفته‌هایی برای بازاریابی بوده و تبلیغات حرف اول را در چنین عبارت‌هایی می‌زنند و تیم کوک هم این مسئله […]

تیم‌کوک، مدیرعامل شرکت اپل، همیشه بر این مسئله تاکید داشته که آیفون‌های امسال دارای ویژگی‌های منحصر به فردی خواهند بود که حتی نیاز به چنین ویژگی‌هایی را هنوز احساس نکرده باشید. درست است که اکثر چنین گفته‌هایی برای بازاریابی بوده و تبلیغات حرف اول را در چنین عبارت‌هایی می‌زنند و تیم کوک هم این مسئله را به خوبی می‌داند اما سفارشات اپل برای تولید آیفون‌های بعدی، کمی ما را متعجب کرده و این طور که به نظر می‌رسد، تیم‌کوک از زدن چنین حرف‌هایی، منظور خاصی را داشته و امید زیادی را به آیفون‌های امسال دارد.

گزارش‌های رسیده از کشور تایوان نشان می‌دهند که اپل سفارش حدود 72 تا 78 میلیون دستگاه آیفون را برای تولید تا پایان سال میلادی صادر کرده است؛ آمار منتشر شده تاکنون توسط این شرکت کوپرتینویی سابقه نداشته و در صورت درست بودن این خبر، باید انتظار آیفون بسیار قدرت‌مندی را از سوی این شرکت داشته باشیم. سفارش 72 تا 78 میلیون دستگاه آیفون در حالی صادر شده که 65 میلیون دستگاه، حداکثر پیش‌بینی‌های انجام شده برای تولید آیفون‌های اپل تا پایان سال میلادی بوده است. حال اینکه چرا اپل سفارشات خود را افزایش داده و چه رازی پشت آن نهفته هنوز مشخص نیست اما اگر شایعات گذشته را باور کنیم، به این نتیجه خواهیم رسید که نباید منتظر تغییرات اساسی در ظاهر گوشی‌های آیفون تا سال 2017 باشیم.

با نگاهی به شایعات منتشر شده در روزهای اخیر متوجه می‌شویم که آیفون 7 اپل از لحاظ ظاهری فرق چندانی را با آیفون 6 اس و 6 اس پلاس نخواهد داشت؛ شاید تغییرات ایجاد شده در آیفون 7 به جابه‌جایی خط آنتن معروف پشت قاب گوشی محدود شود و تغییر دیگری در ظاهر گوشی رخ ندهد. از طرفی در زیر همان قاب، مشخصات فنی گوشی تاحدودی به‌روزتر شده و ممکن است تغییراتی دیگر نظیر دوربین دوگانه و اضافه شدن نسخه‌ی 256 گیگابایتی به گوشی هم صورت بگیرد. در بهترین حالت اپل می‌تواند با اضافه کردن شارژر بی‌سیم هواداران خود را از تغییرات اندک به وجود آمده در ظاهر گوشی همچنان راضی نگه دارد.

به‌هر‌حال همان‌طور که احتمالا خودتان هم متوجه شده‌اید، هیچ‌کدام از ویژگی‌های مذکور نمی‌توانند به عبارت معروف تیم‌کوک مرتبط باشند چرا که به تمامی ویژگی‌های گفته شده نیاز بوده و تیم کوک بر این باور بود که” حتی ممکن است به ویژگی‌های آیفون بعدی هنوز هم نیاز نداشته باشید! ” درهرصورت تا زمان معرفی رسمی گوشی و منتشر شدن مشخصات فنی رسمی،نمی‌توانیم در مورد آیفون‌های بعدی اپل زود قضاوت کنیم؛ سوال اصلی که در این مورد پیش می‌آید آن است که در این زمینه آیا باید به حرف‌های تیم‌کوک اعتماد کرد یا شایعاتی که در گذشته منتشر شده‌اند؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال