اپل، گوشی‌های هوشمند بیشتری را نسبت به سامسونگ فروخته است

به گفته‌ی شرکت Gartner اپل توانسته با فاصله‌ی بسیار کمی در ارسال گوشی‌های هوشمند خود نسبت به سامسونگ جلو بزند این در حالیست که تعداد ارسالی‌های گوشی‌های هوشمند این دو شرکت آن چنان با هم فاصله ندارند. سامسونگ در سه ماهه‌ی آخر سال 2014 توانسته 73 میلیون گوشی و اپل 74.4 میلیون گوشی به مناطق مختلف ارسال کند. درست است که این فاصله‌ی زیادی نیست، اما سامسونگ توانسته بود در سه سال اخیر گوی سبقت را از اپل بگیرد و همین مسئله موفقیت بسیار بزرگی برای اپل محسوب می‌شود.

به گفته‌ی شرکت Gartner، اپل توانسته با فاصله‌ی بسیار کمی در فروش گوشی‌های هوشمند خود نسبت به سامسونگ جلو بزند، این در حالیست که تعداد فروش این دو شرکت آن چنان با هم فاصله ندارند. سامسونگ در سه ماهه‌ی آخر سال 2014 توانسته 73 میلیون گوشی و اپل 74.4 میلیون گوشی به مناطق مختلف جهان ارسال کند. درست است که این فاصله‌ی زیادی نیست، اما سامسونگ توانسته بود در سه سال اخیر، گوی سبقت را از اپل بگیرد و حالا همین مسئله موفقیت بسیار بزرگی برای اپل محسوب می‌شود.

البته این ورق برگشتن آن چنان هم بی علت نبوده. اپل در سه ماهه‌ی آخر سال 2014 دو تلفن هوشمند جدید خود- آیفون 6 و آیفون 6 پلاس- را معرفی کرد از طرفی سامسونگ با گلکسی اس 5 نتوانست به موفقیت‌های خود ادامه دهد و شرکت‌های چینی نظیر هوآوی و شیائومی هم بازار چین را در دست گرفتند.

البته این نکته را نباید فراموش کرد که سامسونگ در طول سال 2014 با فروش بیش از 300 میلیون تلفن هوشمند، برنده‌ی قطعی این رقابت بوده و اپل فقط 190 میلیون گوشی‌هوشمند به مناطق مختلف ارسال داشته است. به هر حال هر چه به پایان سال 2014 نزدیک‌تر شدیم سامسونگ پسرفت داشت، تا این که آن ها با معرفی گلکسی اس 6 دوباره خواهان پس گرفتن تخت پادشاهی گوشی‌های هوشمند هستند. سامسونگ آن قدر اسمارت فون در بازار دارد تا هر سه ماهه به سود قابل توجهی دست یابد، اما ممکن است این سود‌ها ناگهان به ضرر تبدیل شوند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال