اپل در تلاش برای تولید یک اسپیکر سیری است

به دنبال موفقیت اسپیکر اکو آمازون و بعد از مشاهده‎ی عرضه‎ی Google Home توسط گوگل، واقعا جای شگفتی نخواهد داشت زمانی که شایعاتی مبنی بر این بشنویم که شرکت اپل نیز در حال ساخت محصول مشابهی است. در حقیقت، آخرین شایعات در این زمینه اعلام می‎کنند که این شرکت قصد دارد از محصولی مشابه در […]

به دنبال موفقیت اسپیکر اکو آمازون و بعد از مشاهده‎ی عرضه‎ی Google Home توسط گوگل، واقعا جای شگفتی نخواهد داشت زمانی که شایعاتی مبنی بر این بشنویم که شرکت اپل نیز در حال ساخت محصول مشابهی است. در حقیقت، آخرین شایعات در این زمینه اعلام می‎کنند که این شرکت قصد دارد از محصولی مشابه در اوایل ماه بعد میلادی رونمایی کند.

این‎که اسپیکرهای سیری در کنفرانس جهانی توسعه‎دهندگان اپل رونمایی شود یا خیر مشخص نیست، اما براساس پتنتی که اخیرا توسط وب‎سایت AppleInsider کشف شده است، ظاهرا علائمی وجود دارند که اپل احتمالا در حال بررسی ساخت چنین دستگاهی است.

براساس اطلاعاتی که در پتنت مورد نظر آمده است، سخن از یک “دستگاه الکترونیکی با قطعات آرایش یافته به صورت شعاعی است” و با آن‎که طرح کشیده شده در این پتنت بیشتر شبیه به یک مک پرو بوده تا یک جفت اسپیکر اما AppleInsider اشاره به قابلیت‎های مختلفی می‎کند که بیشتر مناسب یک اسپیکر است مانند میکروفون، نمایشگر لمسی، استفاده از سنسورهای مختلف مانند شتاب‎سنج، ژیروسکوپ و موارد متعدد دیگر.

البته بایستی توجه داشت که اپل اخیرا تایید کرده بود که قصد دارد به شیوه‎ی کاملا جدیدی مک پرو را طراحی کند، بنابراین شاید این پتنت در خصوص یک مک پرو با شمایل و قابلیت‎های کاملا متفاوت است. در هر صورت تنها بایستی تا ماه بعد برای کنفرانس WWDC برای کسب اطلاعات بیشتر صبر کنیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال