اپل قصد دارد تشعشعات آیفون ۱۲ را با یک به روز رسانی نرم‌افزاری برطرف کند

پس از اعلام فرانسه در مورد جمع آوری گوشی‌های آیفون ۱۲ به علت تشعشعات بیش از حد مجاز، اکنون اپل اعلام کرد قصد دارد این مشکل را با استفاده از یک به روز رسانی نرم‌افزاری و انتشار آن حل کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فرانسه طی یک اولتیماتوم به اپل خواستار […]

پس از اعلام فرانسه در مورد جمع آوری گوشی‌های آیفون ۱۲ به علت تشعشعات بیش از حد مجاز، اکنون اپل اعلام کرد قصد دارد این مشکل را با استفاده از یک به روز رسانی نرم‌افزاری و انتشار آن حل کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فرانسه طی یک اولتیماتوم به اپل خواستار حل مشکل تشعشعات بیش از اندازه گوشی‌های آیفون ۱۲ در این کشور شد. پس از انتشار این موضوع اپل اعلام کرد این مشکل را با به روز رسانی نرم‌افزاری حل می‌کند. در حال حاضر به طور دقیق مشخص نیست این به روز رسانی نرم‌افزاری چگونه قادر خواهد بود باعث کاهش تشعشعات آیفون ۱۲ شود. اما اپل این اطمینان را به فرانسه داده که با این آپدیت می‌تواند مشکل ایجاد شده را برطرف کند. اپل آزمایش انجام گرفته توسط فرانسه را نیز نظارت خواهد کرد.

مرکز ملی فرکانس فرانسه آزمایش آهنگ جذب ویژه را برای سر و بدن و همچنین سایر اندام‌ها انجام داده است. این در حالی است که دیگر کشورها این آزمایش را تنها برای بخش‌های سر و بدن انجام می‌دهند. نتیجه این آزمایشات نشان می‌دهد در زمان در دست گرفتن گوشی آیفون ۱۲ میزان تشعشعات آن برای اندام‌ها نامناسب بوده و این گوشی نتوانسته تست‌های مربوطه را با موفقیت پشت سر بگذارد.

اپل در بیانیه منتشر شده خود اعلام کرد مشکل مربوط به پروتکل مورد استفاده در رگولاتورهای فرانسه بوده و به ایمنی دستگاه مربوط نیست. در این بیانیه آمده است: یک به روز رسانی نرم‌افزاری برای کاربران فرانسوی منتشر خواهد شد تا با مطابقت پروتکل مورد استفاده توسط رگولاتورهای فرانسه مشکل آیفون‌های ۱۲ در دسترس کاربران حل شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال