اپل قصد دارد آی مک ۲۰۲۱ را با بازطراحی جدید عرضه کند

اپل قصد دارد آی مک جدید 2021 مجهز به پردازنده اپل سیلیکون را در دو مدل به صورت باز طراحی شده عرضه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قصد دارد پس از گذشت زمان دوساله گذار از اینتل به اپل سیلیکون، اکنون کامپیوترهای مک را با طراحی های جدیدی عرضه کند. […]

اپل قصد دارد آی مک جدید 2021 مجهز به پردازنده اپل سیلیکون را در دو مدل به صورت باز طراحی شده عرضه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قصد دارد پس از گذشت زمان دوساله گذار از اینتل به اپل سیلیکون، اکنون کامپیوترهای مک را با طراحی های جدیدی عرضه کند. طبق گزارش های منتشر شده از اپل اینسایدر اپل قصد دارد آی مک های جدید را با طراحی های مجدد و حاشیه های باریک در طرفین و حذف حاشیه فلزی پایین عرضه کند.

 آی مک های اپل از نمایشگرهای گران قیمت پرو دیسپلی بهره برده اند. طبق شایعات منتشر شده قبلی، اپل در آی مک ۲۰۲۱ احتمالا از نمایشگر سنتی با نور LED استفاده نخواهد کرد و در آن از فن آوری Mini LED و کیفیت نمایش بالاتر استفاده خواهد شد. همچنین استفاده از پردازنده اپل سیلیکون، طراحی بدون فن آی مک را امکان پذیر می کند.

 طبق گزارش های اخیر آی مک ۲۰۲۱ بدون انحنای سطح پشتی و با طراحی کاملاً تخت عرضه می شود. اپل قصد دارد آی مک را در سال جدید در دو نسخه عرضه کند که هر دوی آنها از پردازنده های اختصاصی اپل سیلیکون استفاده خواهند کرد. یکی از این نسخه ها به عنوان قویترین نسخه کامپیوتر مک (مک پرو) ۶۴ و ۱۲۸ هسته گرافیکی خواهد داشت.