مدل 32 گیگابایتی آیفون 6 به آسیا رسید

اپل اخیرا یک نسخه‎ی به‎روزرسانی شده از آیفون 6 را برای بازارهای آسیایی عرضه کرده است. با آن‎که سال عرضه‎ی آیفون 6 به 2014 بر می‎گردد، ولی این گوشی در مدل‎های 16، 64 و 128 گیگابایتی روانه‎ی بازار شده بود. این آیفون 6 جدید رنگی طلائی و حافظه‎داخلی 32 گیگابایت دارد. این مدل به خصوص […]

اپل اخیرا یک نسخه‎ی به‎روزرسانی شده از آیفون 6 را برای بازارهای آسیایی عرضه کرده است. با آن‎که سال عرضه‎ی آیفون 6 به 2014 بر می‎گردد، ولی این گوشی در مدل‎های 16، 64 و 128 گیگابایتی روانه‎ی بازار شده بود. این آیفون 6 جدید رنگی طلائی و حافظه‎داخلی 32 گیگابایت دارد.

این مدل به خصوص به عنوان یک مدل رده‎پایین وارد بازار چین شده است و توسط فروشندگان غیررسمی به فروش می‎رسد. همین مدل از 20 اسفندماه توسط اپراتور تایوانی Taiwan Mobile ارائه می‎شود. در مقابل این مدل رده‎پایین که بازارهای بزرگتر را اشباع کرده است آیفون SE قرار دارد که با داشتن سخت‎افزار بهتر نسبت به آیفون 6 از یک نمایشگر 4 اینچی کوچکتر بهره می‎برد.

Taiwan Mobile مدل 32 گیگابایتی آیفون 6 را با یک قراداد 30 ماهه با پرداخت ماهیانه در حدود 45 دلار آمریکا در اختیار علاقه‎مندان به آن قرار خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال