اپل 79.2 درصد سهم از سود بازار جهانی موبایل در سال 2016 را به خود اختصاص می‎دهد

سال 2016 شاهد حضور بسیاری از گوشی‎های هوشمند جذاب و پرطرفدار در بازار بود ولی برنده‎ی مسابقه‎ی‎ شرکتی که بیشترین سود کرده اپل است. این شرکت آمریکایی موفق شده است از 53.7 میلیارد سود جهانی بازار گوشی‎های هوشمند 44.9 میلیارد دلار آن را به خود اختصاص دهد. اپل اولین گوشی ضدآب خود را ساخت، قیمت […]

سال 2016 شاهد حضور بسیاری از گوشی‎های هوشمند جذاب و پرطرفدار در بازار بود ولی برنده‎ی مسابقه‎ی‎ شرکتی که بیشترین سود کرده اپل است. این شرکت آمریکایی موفق شده است از 53.7 میلیارد سود جهانی بازار گوشی‎های هوشمند 44.9 میلیارد دلار آن را به خود اختصاص دهد.

اپل اولین گوشی ضدآب خود را ساخت، قیمت آن را بالا برد و ظاهرا این ریسک جواب داده است. این شرکت در سود عملیاتی خود رقم 44.9 میلیارد دلاری را مشاهد می‎کند که با شرکت رتبه‎ی دوم که سامسونگ با آمار 8.3 میلیارد دلاری خود در آن قرار گرفته است بسیار فاصله دارد. موفقیت شرکت کره‎ای می‎توانست یقینا بیشتر باشد ولی بدون شک فاجعه‎ی نوت 7 به شکل بارزی اثر خودش را گذاشته است.

در بین 5 شرکت اول، سه شرکت چینی یعنی هوآوی، Oppo و Vivo دیده می‎شوند ولی سهم سود‎ آن‎ها بسیار کم و به ترتیب 1.6 درصد، 1.5 درصد و 1.4 درصد میزان کل سود بازار جهانی موبایل است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال