رونمایی اپل از آی مک رتینای ارزان‌تر و مک بوک پرو با تکنولوژی فورس تاچ

اپل امروز با رونمایی از آی مک  1999 دلاری با نمایشگر 5k قیمت این سری از آی مک را بار دیگر کاهش داد. قیمت مدل بالاتر آی مک 27 اینچی نیز به 2299 دلار کاهش یافته است. این قیمت با توجه به این که در زمان عرضه 2499 دلار بود نسبتا کاهش قابل توجهی می‌باشد. […]

اپل امروز با رونمایی از آی مک  1999 دلاری با نمایشگر 5k قیمت این سری از آی مک را بار دیگر کاهش داد. قیمت مدل بالاتر آی مک 27 اینچی نیز به 2299 دلار کاهش یافته است. این قیمت با توجه به این که در زمان عرضه 2499 دلار بود نسبتا کاهش قابل توجهی می‌باشد. آی مک جدید اپل که از قیمت ارزان‌تری هم برخوردار است چند ویژگی آی مک حرفه‌ای تر را در خود نمی‌بیند. یکی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها، نداشتن هارد مخصوص اپل به نام hybrid Fusion و به جای آن استفاده از هارد اینترنال معمولی با ظرفیت 1 ترابایت می‌باشد. این مدل همچنین می‌تواند به عنوان آی مک‌هایی که از نمایشگر رتینای اپل برخوردار نیستند استفاده شود چرا که دیگر اپل توجهی را به آی مک‌های فاقد این صفحه نمایش نمی‌کند.

علاوه بر آی مک، اپل از نسخه‌ی جدید مک بوک پروی 15 اینچی خود نیز با تکنولوژی فورس تاچ رونمایی کرده است. این تکنولوژی که برای اولین بار در ساعت هوشمند اپل به کار گرفته شد قابلیت تشخیص میزان فشار دست بر روی نمایشگر مک بوک را دارد. اپل ادعا می‌کند که مک بوک جدید خود قابلیت نگه داری شارژر تا یک ساعت بیشتر، سرعت بیشتر هارد و همچنین 80 درصد سرعت بیشتر کارت گرافیک را با توجه به تکنولوژی جدید این کمپانی برای کارت گرافیک‌های خود دارد. بر خلاف آی مک، مک بوک‌های اپل شاهد افزایش قیمت بودند به طوریکه قیمت دو مک بوک جدید اپل به 1999 و 2499 دلار افزایش یافته‌اند. اپل در ماه مارچ برای اولین بار فورس تاچ را در مک بوک 13 اینچی خود به کار برد و آن را آماده‌‌ی عرضه کرده است.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال