اپل 4 تیزر تبلیغاتی جدید برای iPad Pro منتشر کرده است

اپل 4 تبلیغ جدید برای آی‎پد پرو منتشر کرده است. نکته‎ای که در تمامی این تبلیغات به آن توجه شده این است که این تبلت می‎تواند جایگزینی برای کامپیوتر شخصی شما باشد و هرکدام از این تبلیغات یک ویژگی خاص از این محصول را نشان می‎دهند. یکی از تبلیغات در رابطه با نبود ویروس‎های همیشگی […]

اپل 4 تبلیغ جدید برای آی‎پد پرو منتشر کرده است. نکته‎ای که در تمامی این تبلیغات به آن توجه شده این است که این تبلت می‎تواند جایگزینی برای کامپیوتر شخصی شما باشد و هرکدام از این تبلیغات یک ویژگی خاص از این محصول را نشان می‎دهند.

یکی از تبلیغات در رابطه با نبود ویروس‎های همیشگی کامپیوترهای شخصی در iPad Pro صحبت می‎کند، دیگری امکان استفاده از اپلیکیشن وورد مایکروسافت را نشان می‎دهد، تبلیغ سوم اشاره به پشتیبانی از اتصال LTE دارد تا کاربر ملزم به استفاده از کانکشن اینترنت یا هات‎اسپاپ‎های وای‎فای نباشد و تبلیغ آخر به قدرت بیشتر این تبلت در مقایسه با اکثر لپ‎تاپ‎ها به همراه  بهره بردن از یک صفحه‎نمایش لمسی و ارتباط داده‎ها توجه دارد.

نکته‎ی جالب در رابطه با تمامی این تبلیغ‎ها قرارگیری یک توئیت در هر کدام از این تصاویر است. اپل چهره‎ی فرد حاضر در هر تبلیغ را برای هر کدام از این توئیت‎ها تغییر داده است ولی تمامی آن‎ها توئیت‎هایی واقعی از حساب‎های کاربری حقیقی در توئیتر به شمار می‎روند که در طول چندین سال قبل ایجاد شده‎اند.

این تبلیغ‎ها به قابلیت‎های خاص یا مدل‎های iPad Pro اشاره نمی‎کنند و توانایی‎های وسیع‎تر این تبلت به تصویر کشیده نشده است. البته با در نظرگیری این‎که‎ اپل ماه آینده مدل‎های فعلی را جایگزین خواهد کرد، منطقی است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال