اپل به‎روزرسانی iOS 10.3.1 را عرضه کرد

اپل برای تمامی کاربران iOS 10 به‎روزرسانی OTA جدیدی ارائه داده است. نسخه‎ی این آپدیت 10.3.1 خواهد بود و آخرین بسته‎ی به‎روزرسانی ارائه شده همانند با iOS 10.3 مملو از قابلیت‎های مهم جدید همانند با Find My AirPods و سیستم فایل اپل و بهبودهایی در بحث سیستم‎عامل و سیری نیست. به جای آن، به دنبال […]

اپل برای تمامی کاربران iOS 10 به‎روزرسانی OTA جدیدی ارائه داده است. نسخه‎ی این آپدیت 10.3.1 خواهد بود و آخرین بسته‎ی به‎روزرسانی ارائه شده همانند با iOS 10.3 مملو از قابلیت‎های مهم جدید همانند با Find My AirPods و سیستم فایل اپل و بهبودهایی در بحث سیستم‎عامل و سیری نیست. به جای آن، به دنبال عرضه‎ی این آپدیت به سادگی اشاره شده است که ” iOS 10.3.1 یکسری باگ را رفع و امنیت آیفون یا آی‎پد کاربر را بهبود می‎بخشد.”

با وجود این توضیح مختصر از سوی اهالی کوپرتینو، اگر نگاهی به صفحه‎ی امنیتی این شرکت بیندازیم بعضی از محتوای این به‎روزرسانی جدید مشخص می‎شود. مشکل وای‎فای که توسط Gal Beniamini از تیم Google Project Zero گزارش شده بود رفع شده است. ظاهرا این آسیب‎پذیری می‎توانست به “هکری در همان محدوده” اجازه دهد یک کد دلخواه بر روی چیپ وای‎‎فای گوشی یا تبلت کاربر اجرا کند.

10.3.1 به شکل به‎روزرسانی رایگان OTA در اختیار کاربران سیستم‎عامل iOS10 قرار گرفته است و آن‎ها با اتصال دستگاه‎ خود به آی‎تیونز می‎توانند آن را دانلود کنند. حجم این آپدیت کمتر از 30 مگابایت است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال