اپل آپدیت iOS 10.3.2 را عرضه کرد

اگر از محصولات اپل و سیستم‌عامل iOS استفاده می‌کنید و باگ‌های زیادی را تاکنون مشاهده کرده‌اید، به نظر می‌رسد دیگر شاهد این باگ‌ها نخواهید بود چرا که اپل به‌روزرسانی جدیدی را برای این سیستم‌عامل منتشر کرده که تقریبا اکثر باگ‌های این پلتفرم را از بین می‌برد. توجه داشته باشید که این به‌روزرسانی قابلیت جدیدی را […]

اگر از محصولات اپل و سیستم‌عامل iOS استفاده می‌کنید و باگ‌های زیادی را تاکنون مشاهده کرده‌اید، به نظر می‌رسد دیگر شاهد این باگ‌ها نخواهید بود چرا که اپل به‌روزرسانی جدیدی را برای این سیستم‌عامل منتشر کرده که تقریبا اکثر باگ‌های این پلتفرم را از بین می‌برد.

توجه داشته باشید که این به‌روزرسانی قابلیت جدیدی را به این سیستم‌عامل اضافه نمی‌کند؛ اپل این به‌روزرسانی را بیشتر برای رفع باگ‌های ایجاد شده و بهبود تنظیمات امنیتی منتشر کرده است بنابراین نباید انتظار تغییرات زیادی را داشته باشیم.

اپل که به زودی در رویداد WWDC 2017 از نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل خود معرفی می‌کند احتمالا برنامه‌هایی را نیز برای iOS 10 در نظر خواهد داشت. ساکنان کوپرتینو iOS 11 را در رویداد مورد اشاره برگزار خواهند کرد و به نظر می‌آید که این نسخه از سیستم‌عامل اپل همزمان با معرفی آیفون‌های اپل برای گوشی‌های دیگر نیز معرفی خواهد شد. تاکنون شایعات زیادی پیرامون یازدهمین نسخه از سیستم‌عامل اپل منتشر شده اما گفته می‌شود یکی از مهم‌ترین تغییرات ایجاد شده بر روی این نسخه مربوط به بخش موسیقی اپل خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال