نسخه‌ی آزمایشی iOS 8.4 به همراه نسخه‌ی جدید اپلیکیشن Music

شاید شما نیز به تازگی، دستگاه خود را به iOS 8.3 بروز کرده باشید. اما اپل نسخه‌ی پیش‌نمایش و آزمایشی iOS 8.4 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرده که در آن، شاهد نسخه‌ی بروز شده از اپلیکیشن Music هستیم. در واقع، بیشترین تغییرات در سیستم‌عامل iOS 8.4 به بروز شدن بخش موسیقی آن مربوط می‌شود و هیچ خبری در […]

شاید شما نیز به تازگی، دستگاه خود را به iOS 8.3 بروز کرده باشید. اما اپل نسخه‌ی پیش‌نمایش و آزمایشی iOS 8.4 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرده که در آن، شاهد نسخه‌ی بروز شده از اپلیکیشن Music هستیم.

در واقع، بیشترین تغییرات در سیستم‌عامل iOS 8.4 به بروز شدن بخش موسیقی آن مربوط می‌شود و هیچ خبری در مورد یکی شدن اپلیکیشن Music با اپلیکیشن Beats Music نیست. طبق گزارشاتی که وب‌سایت 9to5Mac در مورد iOS 8.4 Beta منتشر کرده، بیشترین بهینه‌سازی‌ها در بخش اپلیکیشن Music انجام گرفته و کاربران قادر خواهند بود تا به شخصی‌سازی لیست موسیقی‌های خود پرداخته و توضیحات مخصوص خود را برای هر موسیقی قرار دهند. همچنین، به نظر می‌رسد که امکان پخش آنلاین موسیقی‌ها دلخواه از طریق AirPlay نیز به وجود آمده است.

موارد دیگری که می‌توان در این زمینه به آن اشاره کرد، این است که حالا لیست‌های جدید و آلبوم‌های جدیدی که در گوشی و یا تبلت خود وارد می‌کنید، در بالای لیست آهنگ‌ها قرار می‌گیرد که سبب می‌شود تا پیدا کردن آنها آسان‌تر از گذشته باشد. همچنین، یک کنترل‌کننده‌ی کوچک موسیقی به مرورگر این سیستم‌عامل اضافه شده تا به هنگام وبگردی، بتوانید با خیال راحت‌تری موسیقی‌ در حال پخش خود را کنترل نمایید.

ویژگی دیگری که به این اپلیکیشن اضافه شده به کاربران اجازه می‌دهد تا از موسیقی بعدی که پخش خواهد شد مطلع شوند که این امکان در نسخه‌های قبلی وجود نداشته است. اینطور که اخبار نشان می‌دهند، نسخه‌ی 8.4 سیستم‌عامل iOS، تا قبل از کنفرانس WWDC در ماه ژوئن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال