اپل امسال Pro iMac را عرضه می‎کند

اپل اخیرا مورد انتقاد افراد زیادی قرار گرفته که احساس می‎کنند این شرکت رسیدگی به محصولات مهم مک خود را رها کرده است. این شرکت یکی از مدیران اصلی خود را مامور کرده است تا از عموم مردم در رابطه با محصولات جدید در حال ساخت خود، اطلاعات بیشتر کسب کند. اپل تایید کرده است […]

اپل اخیرا مورد انتقاد افراد زیادی قرار گرفته که احساس می‎کنند این شرکت رسیدگی به محصولات مهم مک خود را رها کرده است. این شرکت یکی از مدیران اصلی خود را مامور کرده است تا از عموم مردم در رابطه با محصولات جدید در حال ساخت خود، اطلاعات بیشتر کسب کند. اپل تایید کرده است که در حال حاضر با در نظر گرفتن مشتریان حرفه‎ای خود قصد ساخت یک iMac جدید را دارد که در طول چندین ماه آینده عرضه خواهد شد.

شیلر، مدیر ارشد بخش بازاریابی جهانی اپل گفته است اپل “اهداف بزرگی برای iMac در سر دارد.” او تاکید کرده است که اهالی کوپرتینو قصد دارند iMac را با توجه به کاربران حرفه‎ای با پیکربندی متفاوت وارد بازار کنند.

این شرکت هنوز در خصوص مشخصات سخت‎افزاری این محصول جزئیاتی منتشر نکرده ولی اعلام کرده است که از نمایشگرهای لمسی استفاده نخواهد کرد. شیلر در این رابطه گفت “لمس حتی در لیست مواردی که کاربران حرفه‎ای در رابطه با آن صحبت می‎کنند، قرار نمی‎گیرد. این دسته از کاربران بیشتر به عملکرد، حافظه‎داخلی و توسعه‎پذیری توجه دارند.”

اپل تایید کرده است که به طور کامل قصد دارد مک‎بوک پرو را با طراحی و تغییرات جدید ارائه دهد و در حال ساخت یک محصول جدید با یک نمایشگر جدید حرفه‎ای است. گرچه سال 2017 شاهد رونمایی از این دو محصول نخواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال