اپل 100 میلیون پنل AMOLED را به سامسونگ سفارش داده است

شایعات مختلفی در مورد اینکه اپل در آیفون امسال از پنل‌های OLED استفاده می‌کند منتشر شده‌اند هرچند بسیاری بر این باور هستند که آیفون 7 اس از پنل OLED برخوردار خواهد بود. حال جدا از اینکه کدام یک از نسخه‌های آیفون اپل برای اولین بار از این نوع پنل‌ها استفاده خواهد کرد، اپل 100 میلیون پنل AMOLED […]

شایعات مختلفی در مورد اینکه اپل در آیفون امسال از پنل‌های OLED استفاده می‌کند منتشر شده‌اند هرچند بسیاری بر این باور هستند که آیفون 7 اس از پنل OLED برخوردار خواهد بود. حال جدا از اینکه کدام یک از نسخه‌های آیفون اپل برای اولین بار از این نوع پنل‌ها استفاده خواهد کرد، اپل 100 میلیون پنل AMOLED را به سامسونگ سفارش داده تا این شرکت کره‌ای آن‌ها را برای اپل تولید کند.

در گزارشی که سال گذشته منتشر شد هر دو شرکت ال‌جی و سامسونگ قرار بود که پنل‌های AMOLED اپل را تولید کنند. حال به نظر می‌رسد سامسونگ به تنهایی تمامی سفارشات اپل را برای تولید این پنل‌ها قبول کرده و یا حداقل اکثر سفارش‌های اپل را بر عهده گرفته است. به‌هر‌حال هیچ‌کدام از خبرهای منتشر شده در این مورد تاکنون توسط اپل به طور رسمی تایید نشده‌اند و فعلا تنها باید به عنوان یک شایعه به آن‌ها نگریست.

به‌هر‌حال برنامه‌ی اپل برای تغییر پنل‌های نمایشگر آیفون‌ به OLED برنامه‌ی جدیدی نیست. اپل واچ را می‌توان به عنوان یکی از محصولات اپل دانست که برای اولین بار از این نوع پنل‌ها استفاده کرد. به نظر می‌رسد بعد از ساعت‌هوشمند اپل نوبت به آیفون‌های این شرکت رسیده تا اپل پنل‌های OLED را در آن‌ها به کار گیرد هر چند اپل معمولا تکنولوژی‌های جدید خود را در سری S آیفون‌ها به کار می‌گیرد و امسال فعلا نوبت آیفون 7 بوده و سال آینده احتمالا باید منتظر این نوع پنل‌ در آیفون‌های اپل باشیم.

برای مثال برای اولین بار سرویس Touch ID در آیفون 5 اس دیده شد و بعد از آن نیز تکنولوژی تاچ فشاری تنها در آیفون 6 اس دیده شد. به‌هر‌حال باید کمی بیشتر منتظر بمانیم تا ببینم در نهایت کدام یک از آیفون‌های اپل در نهایت دارای پنل OLED خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال