اپل در فصل گذشته 4.5 میلیون دستگاه از ساعت‌هوشمند خود را به فروش رسانده است

چند روز پیش بود که اپل آمار فروش آیفون‌ها و آیپد‌های خود را به همراه دیگر محصولات خود منتشر کرد اما این شرکت کالیفرنیایی اطلاعات آن‌چنانی را از ساعت‌های هوشمند خود منتشر نکرد. همین مسئله باعث شد تا بسیاری از تعداد فروش ساعت‌های‌هوشمند این شرکت بی‌اطلاع باشند و شک و شبهاتی در مورد تعداد ساعت‌های فروش […]

چند روز پیش بود که اپل آمار فروش آیفون‌ها و آیپد‌های خود را به همراه دیگر محصولات خود منتشر کرد اما این شرکت کالیفرنیایی اطلاعات آن‌چنانی را از ساعت‌های هوشمند خود منتشر نکرد. همین مسئله باعث شد تا بسیاری از تعداد فروش ساعت‌های‌هوشمند این شرکت بی‌اطلاع باشند و شک و شبهاتی در مورد تعداد ساعت‌های فروش رفته به وجود بیاید. در اینکه ساعت‌‌هوشمند اپل آمار بسیار بهتری را نسبت به ساعت‌های‌هوشمند دیگر شرکت‌ها دارد شکی نیست اما تعداد دقیق ساعت‌های به فروش رفته مدنظر بسیاری از کاربران بوده است. حال گفته براساس گزارش‌های منتشر شده‌ی شرکت Strategy Analytics اپل موفق شده در سه‌ماهه‌ی گذشته 4.5 میلیون از ساعت‌های هوشمند خود را به فروش برساند.

آمار منتشر شده از این شرکت، آماری فروش ساعت‌ها از نمایندگان اپل به صورت مستقیم به کاربران بوده است و تعداد عرضه‌ی ساعت‌های‌هوشمند اپل به مغازه‌ها را شامل نمی‌شود. پس آمار کلی ساعت‌های‌ ارسال شده توسط اپل می‌تواند بیشتر از آمار منتشر شده باشد هرچند اپل هنوز آمار‌های منتشر شده را به طور رسمی تایید نکرده است.

براساس این آمار، گجت‌های‌پوشیدنی هوشمند سامسونگ تاکنون 600هزاربار به فروش رفته‌اند و شرکت سامسونگ از این لحاظ در رده‌ی دوم قرار گرفته است. البته با وجود این که سامسونگ گجت‌های پوشیدنی زیادی را برای فروش دارد این آمار گجت‌ خاصی را نام نبرده و تنها به عبارت ” گجت‌های هوشمند ” بسنده کرده است. بنابراین می‌توان گفت که ساعت‌هوشمند جدید سامسونگ به نام Gear S2 در این آمار قرار نگرفته چرا که این ساعت تنها کمتر از یک ماه به صورت رسمی عرضه شده است. شاید با عرضه‌ی این ساعت و نقد و بررسی‌های مثبتی که دریافت کرده سامسونگ هم بتواند در گجت‌های پوشیدنی از دیگر رقبای خود به جز اپل پیشی بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال