ال‌جی تامین کننده ماژول دوربین دوگانه برای آیفون ۷ اپل خواهد بود

یکی از بزرگ‌ترین تغییراتی که اپل در آیفون 7 پلاس قرار بر ایجاد کردن آن دارد و شایعات هم بر روی این مسئله تاکید دارند، قرار دادن دروبینی دوگانه برای نسخه‌ی پلاس بوده است. باتوجه به اینکه برخی از شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های‌هوشمند به تازگی از دوربینی دوگانه در گوشی‌های خود استفاده کرده‌اند، اپل هم به این […]

یکی از بزرگ‌ترین تغییراتی که اپل در آیفون 7 پلاس قرار بر ایجاد کردن آن دارد و شایعات هم بر روی این مسئله تاکید دارند، قرار دادن دروبینی دوگانه برای نسخه‌ی پلاس بوده است. باتوجه به اینکه برخی از شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های‌هوشمند به تازگی از دوربینی دوگانه در گوشی‌های خود استفاده کرده‌اند، اپل هم به این فکر افتاده تا از چنین ویژگی در گوشی بعدی خود استفاده کند؛ اما تامین‌کننده‌ی ماژول‌های این دوربین دوگانه را چه شرکتی بر عهده خواهد گرفت؟

گویا در ابتدا قرار بر این بوده که سونی تمامی ماژول‌های دوربین دوگانه‌ی آیفون 7 پلاس اپل را تهیه کند؛ اما شرایط فرق کرده و سونی به دلایلی که به آن اشاره خواهیم کرد نتوانسته به موقع ماژول‌های این دوربین‌ها را فراهم کند و اپل هم از سرناچاری به شرکت ال‌جی روی آورده تا این شرکت کره‌ای تبار وظیفه‌ی تولید ماژول‌های دوربین دوگانه‌ی آیفون 7 پلاس را برعهده بگیرد. Chris Chang از موسسه‌ی تحقیقاتی و امنیتی Nomura دلایل قانع کننده‌ای را برای گفته‌های خود آورده است.

به علت زمین‌لزره‌ای که به تازگی در جزیره‌ی Kumamoto رخ داده سونی نتوانسته به موقع ماژول‌های دوربین دوگانه‌ی اپل را تحویل دهد و به همین خاطر ال‌جی تامین کننده‌ی بعدی دوربین‌ دوگانه‌ی آیفون 7 پلاس خواهد بود. این در حالی است که سونی بارها و بارها چنین وظیفه‌ای را بر دوش خود دیده و در اکثر مواقع هم توانسته به خوبی از پس چنین مشکلاتی برآید. حال اینکه با تولید ماژول‌ دوربین دوگانه‌ی آیفون 7 توسط شرکت ال‌جی تغییراتی را بر روی کیفیت این دوربین شاهد خواهیم بود یا نه، مشخص نیست و فعلا نمی‌توان تا زمان معرفی رسمی گوشی به اطلاعات بیشتری در این خصوص دست یافت.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال