با وجود کاهش رشد فروش بازار تبلت در سال 2016، اپل رتبه نخست را داشته است

اپل در سال 2016 موفق به فروش بیش از 42.5 میلیون دستگاه از آیپدهای خود شده تا نسب به آمار 27 میلیونی سامسونگ، در رتبه‌ی نخست قرار بگیرد. با وجود این که همچنان اپل در صدر این جدول قرار گرفته، بازار تبلت‌ها با کاهش 6.6 درصدی در فروش مواجه شده که نشانه‌ی خوبی برای این […]

اپل در سال 2016 موفق به فروش بیش از 42.5 میلیون دستگاه از آیپدهای خود شده تا نسب به آمار 27 میلیونی سامسونگ، در رتبه‌ی نخست قرار بگیرد. با وجود این که همچنان اپل در صدر این جدول قرار گرفته، بازار تبلت‌ها با کاهش 6.6 درصدی در فروش مواجه شده که نشانه‌ی خوبی برای این گجت‌های دوست‌داشتنی و غول‌پیکر نیست.

اپل به تنهایی با کاهش  14.1 درصدی فروش مواجه شده است. شاید از میان شرکت‌های تولید کننده، بتوان به شرکت آمازون با تبلت Fire و فروش 11 میلیونی این تبلت اشاره کرد که نسبت به سال گذشته، با افزایش مواجه شده است. لنوو نیز در کنار آمازون قرار می‌گیرد و با فروش 10.9 میلیونی تبلت‌های خود موفق شده تا آمار افزایش 12.3 درصدی را از خود به ثبت برساند.

براساس پیش‌بینی‌های انجام شده، بازار تبلت‌ها در سال جاری میلادی باز هم با کاهش فروش مواجه خواهد شد اما همچنان اپل در رتبه‌ی اول این جدول قرار خواهد گرفت. براساس شایعات، انتظار می‌رود اپل در سال جاری سه آیپد جدید در اندازه‌های مختلف معرفی کند که به فروش آیپدهای این شرکت به طور کلی کمک بسزایی خواهند کرد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال