اپل در پیش فروش ایرپاد ۳ با ۳۰ درصد کاهش مواجه شد

هدفون بی سیم جدید اپل از سری اصلی ایرپاد در ماه اکتبر با نام ایرپاد ۳ به طور رسمی معرفی شد. پیش از معرفی رسمی بسیاری تصور می کردند این محصول می تواند فروش بسیار بالایی را داشته باشد. اما خبرهایی منتشر شده که نشان می‌دهد میزان سفارش های این هدفون پایین تر از انتظار […]

هدفون بی سیم جدید اپل از سری اصلی ایرپاد در ماه اکتبر با نام ایرپاد ۳ به طور رسمی معرفی شد. پیش از معرفی رسمی بسیاری تصور می کردند این محصول می تواند فروش بسیار بالایی را داشته باشد. اما خبرهایی منتشر شده که نشان می‌دهد میزان سفارش های این هدفون پایین تر از انتظار بوده و ۳۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از GSMArena ، مینگ چی کو در مورد کاهش پیش فروش ایرپاد ۳ دلیل اصلی آن را استراتژی شکست خورده تقسیم محصول دانسته است. فروش این کالا و میزان تقاضا برای خرید آن نسبت به ایرپاد ۲ بسیار پایین تر بوده و همین موضوع باعث کاهش تولید ایرپاد ۳ در سه‌ماهه‌ی دوم و سوم سال جاری شده است.

 به نظر می‌رسد اپل قصد دارد تولید نسل اول این محصول را زودتر از موعد مقرر متوقف کند و تنها ایرپاد دو را در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ عرضه کند. این در حالی است که ایپراد دو نسبت به مدل جدید این خانواده فروش خوبی داشته است و تا به حال نیز توانسته است به خوبی در اختیار کاربران قرار بگیرد. البته ایرپاد ۲ نسبت به نوع ۳ و ایرپاد پرو قیمت پایین تری دارد. اما قابلیت هایی مانند حذف نویز فعال در مدل‌های بالاتر تعبیه شده است. ایرپاد پرو مخصوص کاربرانی است که به دنبال هدفون رده بالای بیسیم خواهند بود. در غیر اینصورت برای خرید یک هدفون ارزان قیمت ایرپاد ۲ نیز انتخاب خوبی محسوب می شود.