اپل گوشی های آیفون ۱۴ را ۱۰۰ دلار گران تر از نسل قبلی می فروشد

یکی از تحلیلگران بازار اعلام کرد گوشی های سری آیفون ۱۴ نسبت به قیمت آیفون ۱۳ گران تر خواهد بود. در صورت صحت این ادعا باید منتظر واکنش کاربران نسبت به این افزایش قیمت باشیم. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این زنجیره تامین گسترده اپل مشکلات فراوانی برای تهیه گوشی […]

یکی از تحلیلگران بازار اعلام کرد گوشی های سری آیفون ۱۴ نسبت به قیمت آیفون ۱۳ گران تر خواهد بود. در صورت صحت این ادعا باید منتظر واکنش کاربران نسبت به این افزایش قیمت باشیم.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این زنجیره تامین گسترده اپل مشکلات فراوانی برای تهیه گوشی های جدید آیفون و معرفی آن در پاییز امسال داشته است. به همین دلیل اپل تصمیم گرفت تا گوشی های پرچمدار جدید خود را با افزایش قیمت قابل توجه به بازار عرضه کند. دن آیوز از تحلیلگران شرکت Wedbush Securities  مدعی شد آیفون۱۴ احتمالا 100 دلار بیشتر از نسل قبلی ارائه می شود.

 به گفته وی افزایش هزینه های زنجیره تامین اپل باعث شد تا کوپرتینویی‌ها نیز قیمت گوشی های جدید را افزایش دهند. البته دلایل مختلفی می تواند باعث شود تا یک شرکت قیمت محصولات خود را افزایش دهد یکی از آنها قرنطینه های مربوط به کرونا و مشکلات زنجیره تامین اپل بوده است. به طوری که هنوز شرکای آنها در حال برطرف کردن این مشکل هستند.

در صورتی که اپل بخواهد قیمت گوشی های جدید خود را افزایش دهد احتمالاً مدلهای پایه آیفون ۱۴ و ۱۴ پرو به ترتیب قیمت ۸۹۹ و ۱۰۹۹ دلار خواهد داشت. در صورت کنار گذاشتن مدل مینی نیز مدل پایه نسخه استاندارد نیز با قیمت ۷۹۹ دلار عرضه می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال