اپل در سه‌ماهه پایانی 2016 بیش از همیشه آیفون پلاس فروخته است

اپل به زودی گزارش مالی سه ماهه پایانی سال 2016 خود را منتشر خواهد کرد که ممکن است با چند سورپرایز روبه‌رو شویم. این شرکت گوشی‌های آیفون 7 پلاس خود را بیش از سایر نسخه‌های پلاس به فروش رسانده است. این شرکت تصمیم گرفت گوشی 7 پلاس را با دوربین بیشتر، عمر باتری طولانی‌تر و […]

اپل به زودی گزارش مالی سه ماهه پایانی سال 2016 خود را منتشر خواهد کرد که ممکن است با چند سورپرایز روبه‌رو شویم. این شرکت گوشی‌های آیفون 7 پلاس خود را بیش از سایر نسخه‌های پلاس به فروش رسانده است. این شرکت تصمیم گرفت گوشی 7 پلاس را با دوربین بیشتر، عمر باتری طولانی‌تر و حافظه رم بیشتر مجهز کند که در نتیجه گفته می‌شود در مقایسه با فروش 15.5 میلیون گوشی آیفون 6 پلاس در سه ماهه پایانی 2015، 24 میلیون گوشی آیفون 7 پلاس به فروش رسیده است. این 55 درصد افزایش فروش مدیون ارتقاء سخت افزار گوشی نسبت به پرچمداران دیگر است.

تقاضای کلی برای آیفون 7 در طول سه ماهه اکتبر تا دسامبر بیشتر از همیشه بود که این برای اولین بار در سال مالی اپل رخ می‌دهد. باتوجه به تجزیه و تحلیل‌های Cowen و Co، گزارش اپل فردا منتشر می‌شود که نشان خواهد داد مردم تمایل زیادی به ارتقاء ندارند. شاید یکی از دلایل آن شایعات مربوط به ده ساله بودن این گوشی باشد که بسیاری از مشتریان را هنگام خرید گوشی جدید تشویق به خرید آن کرد.

گزارش مالی نشان می‌دهد که این اولین بار است که در چین گوشی‌های پلاس به دیگر نسخه‌های معمولی ترجیح داده می‌شود. 52 درصد طرفداران اپل تصمیم به خرید آیفون 7 پلاس گرفتند درحالیکه 40 درصد آن‌ها مایل به خرید آیفون 6اس پلاس بودند.