اپل ارسال دعوت‎نامه‎های مراسم WWDC 2017 را شروع کرده است

رویداد WWDC 2017 ماه آینده به صورت رسمی کار خود را شروع خواهد کرد و طبیعتا شما نیز همانند ما مشتاق هستید تا ببینید اپل چه محصولاتی را در این مراسم رونمایی می‌کند. به همین منظور، اپل دعوت‌نامه‌های خود را برای برگزاری این مراسم فرستاده است تا بار دیگر مخاطبان خود را بیش از پیش مشتاق‌ […]

رویداد WWDC 2017 ماه آینده به صورت رسمی کار خود را شروع خواهد کرد و طبیعتا شما نیز همانند ما مشتاق هستید تا ببینید اپل چه محصولاتی را در این مراسم رونمایی می‌کند. به همین منظور، اپل دعوت‌نامه‌های خود را برای برگزاری این مراسم فرستاده است تا بار دیگر مخاطبان خود را بیش از پیش مشتاق‌ کند.

احتمالا اپل در این رویداد از نسخه‌ها و برنامه‌های جدید خود برای دو پلتفرم iOS و macOS سخن خواهد گفت. علاوه بر این، پیش از این شایعه شده بود که اپل ممکن است نسخه‌ی جدیدی از Workflow را برای دو سیستم‌عامل مورد اشاره معرفی کند. ساکنان کوپرتینو احتمالا در این مراسم نسخه‌ی جدیدی از watchOS و tvOS را نیز معرفی خواهند کرد.

یکی از شایعات عجیب در مورد این مراسم، احتمال معرفی آیفون جدید بود که با توجه به سابقه‌ی اپل در معرفی آیفون‌های جدید در شهریورماه یا مهرماه بعید به نظر می‌رسد که چنین اتفاقی در مراسم پیش‌رو رخ دهد. به‌هر‌حال معرفی آیفون جدید نیز یکی از احتمالات است هرچند میزان وقوع آن به نظر بعید می‌آید.

درنهایت، یکی دیگر از شایعات حاکی از این موضوع بود که اپل به دنبال معرفی رقیب جدی برای Amazon Echo و Google Home است که بهتر است تا زمان برگزاری مراسم منتظر بمانیم تا مشخص شود کدام یک از شایعات گفته شده به حقیقت تبدیل خواهند شد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال