اپل در سه ماهه‌ی دوم سال 2015، بیش از 61 میلیون آیفون فروخته است

طبق گزارشاتی که اپل در مورد نتایج مالی سه ماهه‌ی دوم سال 2015 که تا پایان 28 مارس ادامه داشته، منتشر نموده، این کمپانی توانسته با توجه به فروش بسیار خوب آیفون‌ها و دستگاه‌های Mac، سود زیادی را به دست آورد که نتایج ارائه شده، درآمد 58 میلیارد دلاری اپل و سود خالص 13.6 میلیارد […]

طبق گزارشاتی که اپل در مورد نتایج مالی سه ماهه‌ی دوم سال 2015 که تا پایان 28 مارس ادامه داشته، منتشر نموده، این کمپانی توانسته با توجه به فروش بسیار خوب آیفون‌ها و دستگاه‌های Mac، سود زیادی را به دست آورد که نتایج ارائه شده، درآمد 58 میلیارد دلاری اپل و سود خالص 13.6 میلیارد دلاری را نشان می‌دهد.

این میزان به نسبت سال گذشته که درآمد اپل 45.6 میلیارد دلار و سود خالصش 10.2 میلیارد دلار بوده، افزایش زیادی پیدا کرده است. البته این ارقام با گزارش قبلی اپل که اعلام شده بود 71 میلیون دستگاه آیفون در سه ماهه‌ی اول به فروش رسیده، هماهنگ نیست. با این‌وجود، اپل موفق شده 61.2 میلیون دستگاه آیفون، 12.6 میلیون آیپد و 4.5 میلیون کامپیوتر‌ شخصی را به فروش برساند. مدیر عامل اجرایی اپل، Tim Cook، در این‌باره اعلام نموده که تعداد زیادی از کاربران با توجه به سال‌های گذشته، به استفاده از محصولات اپل روی آورده‌اند.

فروش بالای محصولات اپل در گزارش مالی سال 2015، نشان می‌دهد که درآمد اپل از پیش‌بینی‌های این شرکت، 40.8 درصد بیشتر بوده و فروش بالای آیپدها نیز سیری صعودی و سالانه دارد. احتمالا گزارش مالی بعدی اپل، دوره‌ای سودآور برای اپل باشد چرا که حالا ساعت‌های هوشمند و مک‌بوک‌های 12-اینچی با صفحه‌نمایش رتینا را نیز باید به آن اضافه کرد.

برای سه ماهه‌ی سوم سال 2015، پیش‌بینی شده که درآمد شرکت اپل، رقمی بین 46 تا 48 میلیارد دلار باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال