اپل iOS 9.0.2 را تنها یک هفته پس از انتشار iOS 9.0.1 منتشر کرد

تنها پس از یک هفته از انتشار رسمی iOS 9.0.1، اپل iOS 9.0.2 را برای رفع باگ‌ها و مشکلات به‌وجود آمده در iOS 9 منتشر کرده است. از جمله مشکلات برطرف شده در این نسخه می‌توان به رفع مشکلات برنامه‌های iMessage، iCloud و چرخش نمایشگر اشاره کرد. به‌روز رسانی جدید اپل مشکلات مربوط به روشن و خاموش […]

تنها پس از یک هفته از انتشار رسمی iOS 9.0.1، اپل iOS 9.0.2 را برای رفع باگ‌ها و مشکلات به‌وجود آمده در iOS 9 منتشر کرده است. از جمله مشکلات برطرف شده در این نسخه می‌توان به رفع مشکلات برنامه‌های iMessage، iCloud و چرخش نمایشگر اشاره کرد.

به‌روز رسانی جدید اپل مشکلات مربوط به روشن و خاموش کردن اینترنت سیم‌کارت را برطرف کرده است. همچنین بسیاری از کاربرانی که نمی‌توانستند حساب کاربری خود را در برنامه‌ی iMessage فعال کنند، هم‌اکنون با این به‌روز رسانی می‌توانند حساب خود را فعال کنند.

از دیگر مشکلات برطرف شده در به‌روز رسانی جدید، حل شدن بکآپ گرفتن به صورت دستی در برنامه‌ی iCloud بوده است. رفع مشکل چرخش اشتباه نمایشگر نیز در این آپدیت 62 مگابایتی انجام شده است.

اپل iOS 9.0.2 را تنها یک هفته پس از انتشار iOS 9.0.1 منتشر کرد

درنهایت همزمان با به‌روز رسانی iOS 9.0.2، دیگر کاربران نمی‌توانند نسخه‌ی گوشی خود را به  iOS 9 یا iOS 8.4 تغییر دهند. اینکه اپل به طور مداوم در حال انتشار به‌روز رسانی‌های متعدد است خود نکته‌ای مثبت حساب می‌شود و بدان معناست که این شرکت از مشکلات کاربران آگاه بوده و در حال رفع آن‌ها است؛ اما چه بهتر بود اگر اپل در همان ابتدا سعی بر انتشار نسخه‌ای بدون مشکل می‌کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال