اپل رونمایی از قلم آیفون ۱۴ را در لحظه آخر متوقف کرد

شایعاتی مبنی بر تولید قلم آیفون ۱۴ منتشر شده که نشان می دهد اپل رونمایی از این محصول را در لحظه آخر در سال جاری میلادی متوقف کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل پنسل سازگار با آیفون ۱۴ و با قیمت ۴۹ دلار پیش از رونمایی لغو شد. شایعات منتشر شده نشان […]

شایعاتی مبنی بر تولید قلم آیفون ۱۴ منتشر شده که نشان می دهد اپل رونمایی از این محصول را در لحظه آخر در سال جاری میلادی متوقف کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل پنسل سازگار با آیفون ۱۴ و با قیمت ۴۹ دلار پیش از رونمایی لغو شد. شایعات منتشر شده نشان می دهد اول برای تولید این قلم در سال جدید برنامه ریزی کرده بود. اما این شرکت طرح معرفی این دنیل جدید ۴۹ دلاری در لحظه آخر رد شد. طبق اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی ویبو حتی این طرح وارد چرخه تولید انبوه نیز شده بود. این پنسل جدید علاوه بر سازگاری با آیفون ۱۴ قادر بود یکی از مشکلات آیپد ۱۰ را نیز برطرف کند.

یک حساب کاربری در توییتر به نام Duan Rui پستی را به اشتراک گذاشت که به نقل از اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی ویبو بوده است. این اطلاعات جزییات این محصول را نشان می دهد. با توجه به اینکه این فرد در افشای اطلاعات سابقه چندانی ندارد نمی توان ادعاهای وی را سخت سنجی کرد. به گفته وی اپل روی یک اپل پنسل به نام رمزی Marker کار میکرد. حتی برای رونمایی از آن در تاریخ شهریور امسال نیز برنامه ریزی شده بود. قیمت این اپل پنسل نیز بسیار ارزان و تنها ۴۹ دلار بود که نسبت به نسل قبل بسیار ارزان تر است.

البته قابلیت های آن نیز نسبت به مدل قبلی کاهش یافته است. به عنوان مثال این قلم دارای فناوری تشخیص فشار روی نوک نیست با آن باتری داخلی تعبیه نشده است و به جای آن تراشه ای قرار دارد که می تواند از طریق نمایشگر انرژی را ذخیره کند. از مهمترین مزیت این پنسل سازگاری آن با آیفون است.

همچنین این قلم می تواند مشکل آیپد ۱۰ را نیز برطرف کند. آیپد ۱۰ دارای درگاه USB C است اما با پورت های لایتنینگ نیز سازگاری دارد. برای استفاده از این قلم باید یک مبدل ۹ دلاری تهیه شود. بنابراین این قلم در صورت عرضه مشکل کاربران دارای آیپد ۱۰ را برطرف خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال