اپل در مراسم WWDC از اسپیکر سیری و آی‎پد پرو 10.5 اینچی رونمایی می‎کند

کنفرانس جهانی توسعه‎دهندگان اپل در خصوص آخرین به‎روزرسانی‎های نرم‎افزاری بوده اما 14 خردادماه زمانی است که اهالی دنیای  فناوری انتظار دارند شرکت اپل دستگاه‎های جدیدی را نیز معرفی کند. براساس اعلام تحلیل‎گران، این شرکت یک اسپیکر سیری را در رقابت با Google Home گوگل و اسپیکر اکو آمازون به همراه یک مدل جدید آی‎پد پرو 10.5 […]

کنفرانس جهانی توسعه‎دهندگان اپل در خصوص آخرین به‎روزرسانی‎های نرم‎افزاری بوده اما 14 خردادماه زمانی است که اهالی دنیای  فناوری انتظار دارند شرکت اپل دستگاه‎های جدیدی را نیز معرفی کند. براساس اعلام تحلیل‎گران، این شرکت یک اسپیکر سیری را در رقابت با Google Home گوگل و اسپیکر اکو آمازون به همراه یک مدل جدید آی‎پد پرو 10.5 اینچی معرفی خواهد کرد.

اسپیکر مورد نظر براساس اعلام تحلیل‎گر شرکت KGI یعنی آقای مینگ چی کو یک پنل لمسی خواهد داشت. مشخص نیست که آیا این نمایشگر همانند با Echo Show آمازون لمسی خواهد بود یا برای دکمه‎ها یک پنل حساس به لمس استفاده شده است. هم‎چنین انتظار می‎رود قیمت آن به نسبت محصولات رقیب بیشتر باشد.

براساس اطلاع همین منبع خبری، بیشتر از 70 درصد امکان دارد که اپل از آی‎پد پرو بزرگتر 10.5 اینچی نیز رونمایی کند. این تبلت دارای ابعادی مشابه با مدل 9.7 اینچی آی‎پد پرو است اما اندازه‎ی نمایشگر به لطف حواشی باریک‎تر، بیشتر خواهد بود.

طبق سنت همیشگی اپل، مراسم WWDC هم‎چنین میزبان معرفی سیستم‎عامل‎های جدید iOS 11, macOS 10.13, tvOS و watchOS 4 است و وب‎سایت اپل این مراسم را پخش خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال