آیفون 4 اینچی با نام آیفون 6c در سال جاری عرضه خواهدشد

تلفن هوشمند iPhone 5c اپل که سال گذشته عرضه شد، نتوانست آنطور که باید موفق ظاهر شود، اما اپل قصد دارد باز هم تلفنی با بدنه‌ی پلاستیکی و در رنگ‌های مختلف عرضه نماید. حال گزارشی جدید منتشر شده که پاییز سال جاری، تلفن هوشمند iPhone 6c همراه با تلفن‌های iPhone 6s و iPhone 6s Plus عرضه خواهد شد. DigiTimes […]

تلفن هوشمند iPhone 5c اپل که سال گذشته عرضه شد، نتوانست آنطور که باید موفق ظاهر شود، اما اپل قصد دارد باز هم تلفنی با بدنه‌ی پلاستیکی و در رنگ‌های مختلف عرضه نماید. حال گزارشی جدید منتشر شده که پاییز سال جاری، تلفن هوشمند iPhone 6c همراه با تلفن‌های iPhone 6s و iPhone 6s Plus عرضه خواهد شد.

DigiTimes اعلام کرده که پنل صفحه نمایش تمامی این تلفن‌های هوشمند از نوع LTPS خواهد بود و توسط شرکت‌های Sharp، Japan Display و LG Display ساخته خواهد شد. صفحه‌نمایش تلفن هوشمند iPhone 6S نیز تنها توسط شرکت‌های LG و Japan Display ساخته می‌شود.

DT در ادامه اضافه کرده که تمامی این آیفون‌های جدید به محافظ‌های Gorilla Glass (همانطور که پیش‌بینی می‌شد) تجهیز شده و در قلب پردازشگر آنها نیز پردازنده‌ی جدید A9 شرکت اپل قرار گرفته است. این محصولات جدید، همچون iPhone 6 و iPhone 6 Plus، برچسب NFC نیز دارند اما هنوز مشخص نیست که موارد استفاده‌ی آنها بیش از استفاده در Apple Pay خواهد بود یا نه.

اما اگر به یاد داشته باشید، صحبت‌های زیادی در مورد یک آیفون 4 اینچی وجود داشت و از آنجایی که اپل قصد ندارد دیگر iPhone 5s و iPhone 5c را به عنوان یک محصول 4 اینچی عرضه کند، وارد کردن iPhone 6c به بازار می‌تواند حرکتی هوشمندانه برای طرفداران آیفون‌های کوچکتر باشد. البته اپل نباید فراموش کند که در محصول جدید خود، باید آخرین تکنولوژی‌های خود را به کار گیرد چرا که iPhone 5c نیز بدون Touch ID و با دوربین و پردازنده‌ی قدیمی عرضه شده بود و اگر این کار دوباره تکرار شود، کاربران تصور می‌کنند که در حال خرید تلفنی جدید با مشخصات قدیمی هستند.

نظر شما در این مورد چیست؟ به نظر شما، اپل تا چه اندازه می‌تواند با عرضه‌ی تلفن‌های جدید خود در بازار موفق ظاهر شود؟ نظرات خود را با تک‌نیوز به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال