شایعه: اپل در کنفرانس WWDC از سری مک‎بوک‎های کاملا جدیدی پرده بر می‎دارد

هرچه به زمان برگزاری کنفرانس جهانی توسعه‎دهندگان اپل (WWDC) که در اواسط خردادماه برگزار می‎شود، نزدیک می‎شویم حجم شایعات و اطلاعات در خصوص محصولاتی که ممکن است در آن‎جا رونمایی شوند، بالا می‎گیرد. در اخبار قبلی به استحضار شما رساندیم که انتظار می‎رود اپل از آی‎پد پرو 10.5 اینچی با حواشی باریک (به عبارتی نسل […]

هرچه به زمان برگزاری کنفرانس جهانی توسعه‎دهندگان اپل (WWDC) که در اواسط خردادماه برگزار می‎شود، نزدیک می‎شویم حجم شایعات و اطلاعات در خصوص محصولاتی که ممکن است در آن‎جا رونمایی شوند، بالا می‎گیرد. در اخبار قبلی به استحضار شما رساندیم که انتظار می‎رود اپل از آی‎پد پرو 10.5 اینچی با حواشی باریک (به عبارتی نسل بعدی آی‎پد پرو 9.7 اینچی) به همراه اسپیکر هوشمند سیری رونمایی کند.

حال، گزارش جدیدی منتشر شده است مبنی بر این‎که این شرکت سری لپ‎تاپ خود را به طور کامل به‎روزرسانی می‎کند. در صورت صحت این خبر، اتفاق بزرگی رخ خواهد داد چون به عنوان مثال، آخرین مک‎بوک پرو‎ها همین مهرماه سال گذشته آن‎هم بعد از 500 روز فاصله با نسل قبلی خود عرضه شدند.

بنابراین یک به‎روزرسانی دیگر در کمتر از هشت ماه فوق‎العاده خواهد بود. گرچه، بسیاری از وفاداران اپل نسبت به برخی از جنبه‎های خاص مک‎بوک پروها شاکی بوده‎اند، بنابراین این شرکت ممکن است نشان دهد نسبت به شنیدن حرف‎های آن‎ها و نشان دادن واکنش مشتاق بوده است.

این گزارش ادعا می‎کند که مک‎بوک پرو به‎روزرسانی شده ظاهر نسل‎های قبلی خود از سال 2016 را دارد، اما از نظر “معماری داخلی” متفاوت خواهد بود. در مدل جدید از پردازنده‎های نسلKaby Lake  اینتل استفاده خواهد شد.

در مک‎بوک 12 اینچی هم‎چنین بایستی یک پردازنده‎ی جدید به کار گرفته شود. جای شگفتی دارد که گفته می‎شود اپل در نظر دارد مک‎بوک ایر را نیز با پردازنده‎ی جدیدی تجهیز کند، یعنی ارزان‎قیمت‎ترین لپ‎تاپ این شرکت که آخرین بار در سال 2015 به‎روزرسانی شده بود، با سخاوت اپل روبرو می‎شود. شایعات متعددی اخیرا منتشر بود که اپل قصد دارد تولید آن را متوقف کند. گرچه، فروش آن در حجم بالایی صورت می‎گیرد که دلیل حضور فعلی آن در بازار و هم‎چنین به‎روزرسانی احتمالی در ماه آینده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال