اپل سال 2020 بیش از 5 مدل آیفون عرضه می کند

شرکت اپل به نظر می رسد با رشد چشمگیر صنعت گوشی هوشمند قصد دارد برای سال 2020 چندین مدل آیفون را آماده عرضه کند. تاکنون شایعات بسیاری درباره سری آیفون 12 منتشر شد و حال در گزارش جدید آمده است که سال 2020 باید شاهد عرضه بیش از 5 مدل آیفون باشیم.  گزارش سرویس اخبار […]

شرکت اپل به نظر می رسد با رشد چشمگیر صنعت گوشی هوشمند قصد دارد برای سال 2020 چندین مدل آیفون را آماده عرضه کند. تاکنون شایعات بسیاری درباره سری آیفون 12 منتشر شد و حال در گزارش جدید آمده است که سال 2020 باید شاهد عرضه بیش از 5 مدل آیفون باشیم.

 گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز، مینگ چی کو تحلیلگر برجسته صنعت معتقد است که کوپرتینویی ها برای سال 2020 برنامه مفصلی دارند. نخست آن در سه ماهه اول آیفون SE 2 با طراحی شبیه به آیفون 8 و مشخصات قابل توجه به عنوان یک میان رده معرفی می شود.
اما در سپتامبر قرار است چهار مدل آیفون رونمایی شود. این چهار مدل در واقع دو مدل آیفون 12 و دو مدل آیفون 12 پرو است که همگی از پنل اولد بهره می برند. دو مدل آیفون 12 شامل یک نسخه 5.4 اینچی و یک نسخه 6.1 اینچی می شود و هر دو از دوربین عقب دوگانه برخوردارند و به پشتیبانی شبکه 5G می پردازند.
در سوی دیگر هر دو مدل آیفون 12 پرو نیز شامل صفحه نمایش 6.7 و 6.1 اینچی شده و دوربین عقب سه گانه دارند. گذشته از آن به پشتیبانی شبکه 5G خواهند پرداخت. گفتنیست که مدل 5G آیفون های 2020 برنامه ریزی شده در 5 بازار ایالات متحده ، کانادا ، ژاپن ، کره و انگلستان به فروش برسد.درباره آیفون SE 2 نیز باید بیان داشت که دارای نمایشگر 4.7 اینچی LCD، پردازنده A13 اپل، حافظه رم 3 گیگابایتی LPDDR4X ، حافظه ذخیره سازی 64 یا 128 گیگابایتی و در نهایت قیمت 450 دلار می شود.
جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال