اپل با انتشار آمار گسترش iOS، اندروید را در این زمینه ضعیف دانست

اپل در رویدادی که دقایقی پیش به اتمام رسید، از آمار گسترش iOS و نسخه‌ی جدید آن سخن گفت و این آمار را با سیستم‌عامل محبوب گوگل مقایسه کرد. براساس گفته‌های تیم‌کوک، iOS 10 که تنها کمتر از 2 ماه از زمان انتشارش می‌گذرد بر روی بیش از 60 درصد از محصولات اپل نصب شده […]

اپل در رویدادی که دقایقی پیش به اتمام رسید، از آمار گسترش iOS و نسخه‌ی جدید آن سخن گفت و این آمار را با سیستم‌عامل محبوب گوگل مقایسه کرد. براساس گفته‌های تیم‌کوک، iOS 10 که تنها کمتر از 2 ماه از زمان انتشارش می‌گذرد بر روی بیش از 60 درصد از محصولات اپل نصب شده است. این آمار هنگامی جالب‌تر به نظر رسید که تیم‌کوک آن را با اندروید 7 که جدیدترین نسخه‌ی اندروید به حساب می‌رود مقایسه کرد. اندروید 7 تنها بر روی 1 درصد از گوشی‌های اندرویدی نصب شده و حتی نسخه‌ی قبلی اندروید نیز باز هم نتوانسته به آمار iOS 10 دست یابد.

انتشار این آمار ضعیف از اندروید آن‌چنان هم ما را متعجب نکرد. گوگل به جز گوشی‌های پیکسل و نکسوس هیچ کنترلی بر روی دیگر گوشی‌های‌هوشمند اندرویدی نداشته و به همین علت مدت زمان به‌روزرسانی گوشی‌های اندرویدی به آخرین نسخه بیش از گوشی‌های اپل طول می‌کشد. اپل هم معمولا از همین مسئله استفاده می‌کند و آمار موفق iOS را با آمار ضعیف اندروید در این زمینه مقایسه می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال