تلویزیون اپل با سیستم‌عامل tvOS 11 و قابلیت‌های منحصربه‌فرد به میدان می‌آید

اگر به دنبال این هستید که اپل گیرنده‎ی دیجیتالی تلویزیونی خود (Apple TV) را با قابلیت‎های بیشتری همراه کند، بایستی گفت به‎روزرسانی سیستم‎عامل tvOS 11 می‎تواند در این قضیه دخیل باشد. وب‎سایت The Verifier گزارش می‎دهد که این به‎روزرسانی با خود چند قابلیت مهم به همراه خواهد داشت از جمله امکان لاگین چند کاربر و […]

اگر به دنبال این هستید که اپل گیرنده‎ی دیجیتالی تلویزیونی خود (Apple TV) را با قابلیت‎های بیشتری همراه کند، بایستی گفت به‎روزرسانی سیستم‎عامل tvOS 11 می‎تواند در این قضیه دخیل باشد. وب‎سایت The Verifier گزارش می‎دهد که این به‎روزرسانی با خود چند قابلیت مهم به همراه خواهد داشت از جمله امکان لاگین چند کاربر و هم‎چنین یک حالت تصویر در تصویر.

این قابلیت‎ها برای کاربرانی که در خانه بیشتر از یک نفر هستند، یا افرادی که بیشتر از یک نفر به تماشای Apple TV می‎نشیند، مفید است. می‎توان این‎طور هم در نظر گرفت که به دنبال این قابلیت‎ها هر کاربر می‎تواند تنظیمات خاص خودش را داشته باشد، برنامه‎های تلویزیونی و فیلم‎های خود را ذخیره کند و غیره. هم‎چنین به دلیل این تغییرات، احتمال این وجود دارد که شاید iOS 11 نیز یک قابلیت چند کاربره داشته باشد.

گرچه با توجه به این‎که گوشی‎های هوشمند یک کالای مشترک برای استفاده محسوب نمی‎شوند، مطمئن نیستیم که چنین قابلیتی آن‎قدر مفید باشد. در رابطه با حالت تصویر در تصویر بایستی گفت عملکرد آن باید مشابه با عملکرد دیگر تلویزیون‎ها باشد یعنی کاربران می‎توانند یک ویدئو را در حین باز بودن یک ویدئوی دیگر، باز کنند و آن را به شکل یک نمایشگر کوچک در یک طرف ببینند یا حتی در حین پخش ویدئو یک اپلیکیشن را اجرا کنند.

آی‎پد اپل در حال حاضر قابلیت مشابهی دارد و منطقی است که tvOS نیز این قابلیت را دریافت کند. در هر صورت فعلا با دیده‎ی شک به این اخبار بنگرید و کنفرانس جهانی توسعه‎دهندگان اپل در ماه‎های آینده می‎تواند اطلاعات بیشتری با خود به همراه آورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال