اپل از هوم پاد جدید خود با صدای فراگیر و بهبود یافته رونمایی کرد

نسل دوم هوم پاد اپل با پیشرفت های قابل توجه و صدای بهبود یافته رونمایی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اسپیکر هوشمند نیل دوم اپل روز گذشته با ویژگی های بهبود یافته معرفی شد. این محصول جدید همراه با نوآوری های اپل و پشتیبانی از دستیار سیری می تواند تجربه کاربری […]

نسل دوم هوم پاد اپل با پیشرفت های قابل توجه و صدای بهبود یافته رونمایی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اسپیکر هوشمند نیل دوم اپل روز گذشته با ویژگی های بهبود یافته معرفی شد. این محصول جدید همراه با نوآوری های اپل و پشتیبانی از دستیار سیری می تواند تجربه کاربری خوبی ارائه کند.

اپل در این دستگاه از طراحی زیبا و منحصربفرد استفاده کرده است. پارچه مشبک شفافی روی دستگاه را پوشانده و یک سطح لمسی با نور پس زمینه با حرکت از یک لبه تا لبه ای دیگر می توانند تکمیل کننده هر فضایی باشد.

هوم پاد جدید اپل با صدای قدرتمند و باس قوی یک صدای باکیفیت را ارائه می کند. تغییرات اعمال شده روی این دستگاه امکان تجربه صوتی قدرتمند را فراهم می کند. درون این هوم پاد از تراشه S7 بهمراه دیگر حسگرها استفاده شده است. وجود حسگر اتاق در این دستگاه امکان تشخیص بازتاب صدا را در آن فراهم می کند و هوم پاد می تواند تشخیص دهد در کنار دیوار قرار گرفته یا خیر.

کاربران اکنون امکان شنیدن ۱۰۰ میلیون آهنگ از اپل موزیک را خواهند داشت. همچنین دستیار صوتی سیری به کاربر در جستجوی آهنگ از بین بخش های هنرمندان، آهنگ، اشعار، دهه ، ژانر و … را خواهد داد.

در صورتی که بطور همزمان از چند هوم پاد استفاده شود می توان تنها با لمس بخش بالای دستگاه و نگه داشتن آن باعث پخش آهنگ از تمام دستگاه ها شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال