کاربران اپل از این پس تجربه بهتری از دستیار صوتی سیری خواهند داشت

کاربران اپل از این پس برای استفاده از دستیار صوتی می توانند از Siri به جای hey siri استفاده کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ از تمرکز اپل روی افزایش و بهبود تجربه کاربران روی دستیار صوتی هوشمند خبر داد. به گفته وی اکنون اپل روی سیری کار […]

کاربران اپل از این پس برای استفاده از دستیار صوتی می توانند از Siri به جای hey siri استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ از تمرکز اپل روی افزایش و بهبود تجربه کاربران روی دستیار صوتی هوشمند خبر داد. به گفته وی اکنون اپل روی سیری کار می کند و در آینده کاربران می توانند آسان تر از آن استفاده کنند.

گورمن در گزارشی در مجله پاور آن می گوید در نسخه جدید سیری کار با آن راحت تر خواهد شد. بدین معنی که کاربران برای استفاده از این دستیار صوتی می توانند عبارات و کلمات ساده تری را جایگزین کنند. احتمالا تغییرات مربوط به دستیار صوتی و بهبود تجربه کاربران در سال ۲۰۲۴ عملی شود.

شاید در ظاهر حذف یک کلمه مانند Hey در زمان بکارگیری این دستیار صوتی بسیار راحت و ساده بنظر بیاید، اما به چندین ماه تلاش مهندسان اپل نیاز دارد، بطوری که باید چندین چالش فنی در رابطه با آن را حل کنند.

زیرا سیری باید لهجه های مختلف جهان را تشخیص دهد و این موضوع باعث می‌شود تا این مسئله کمی پیچیده شود. گورمن در گزارش خود به استفاده از دستیار صوتی در دیگر سرویس های اپل نیز اشاره می کند. بنظر می‌رسد اپل با هدف استفاده بهتر و بیشتر کاربران از این قابلیت، آن را در دیگر سرویس ها نیز فعال میکند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال