اپل در مدل های آیفون ۱4 پرو از حافظه داخلی ۲ ترابایتی استفاده می‌کند

اپل قصد دارد در مدل های پرو آیفون ۱۴ از حافظه داخلی دو ترابایتی استفاده کند. طبق شایعات اخیری که منتشر شده احتمالاً مدل آیفون ۱۴ پرو و یا پرومکس شامل نسخه ۲ ترابایتی خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل آیفون ۱۳ را به تازگی عرضه کرده است. اما اخیرا […]

اپل قصد دارد در مدل های پرو آیفون ۱۴ از حافظه داخلی دو ترابایتی استفاده کند. طبق شایعات اخیری که منتشر شده احتمالاً مدل آیفون ۱۴ پرو و یا پرومکس شامل نسخه ۲ ترابایتی خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل آیفون ۱۳ را به تازگی عرضه کرده است. اما اخیرا شایعاتی در مورد عرضه آیفون ۱۴ منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت در مدل های پرو و پرومکس از حافظه داخلی ۲ ترابایتی استفاده خواهد کرد. در حال حاضر آیفون 13 پرو و پرو مکس از حافظه داخلی یک ترابایتی بهره مند هستند که بیشترین حافظه داخلی در میان گوشی های آیفون به شمار می رود.

 دلیل اصلی استفاده از از این مقدار حافظه داخلی نیز به قابلیت های فیلمبرداری آیفون ۱۳ مربوط می‌شود. به دنبال آن کاربر به فضای زیادی برای ذخیره سازی نیاز خواهد داشت. به عنوان مثال ویژگی ProRes در گوشی های آیفون ۱۳ به گفته اپل ابزاری مناسب برای فیلمبرداری خواهد بود. اما در صورتی که کاربر بتواند از این ویژگی‌ها برای فیلمبرداری استفاده کند به فضای ذخیره سازی بالایی نیاز خواهد داشت.

در گزارشی که اخیراً یک وب سایت چینی به نام MyDrivers منتشر کرد نشان می‌دهد اپل در مدل‌های پرو آیفون ۱۴ از حافظه داخلی ۲ ترابایت استفاده می کند. البته نمی‌توان به طور قطع در مورد این خبر مطمئن بود اما به نظر می‌رسد اپل از حافظه فلش QLC در آیفون های 20۲۲ استفاده خواهد کرد که در نهایت یک حافظه ذخیره سازی ۲ ترابایتی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

 اپل برای استفاده از این حجم از حافظه داخلی احتمالاً به سراغ فناوری ذخیره‌سازی جدید خواهد رفت. حتی ممکن است تکنولوژی تازه‌ای توسط اپل تنها در همان نسخه یک ترابایتی مورد استفاده قرار بگیرد.