اپل در مورد شارژ کردن گوشی هنگام خوابیدن هشدار داد

اپل می‌گوید شارژ کردن گوشی در زمان خواب می‌تواند همراه با خطراتی برای کاربر باشد و آسیب‌های جبران ناپذیری را ایجاد کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند برای شارژ گوشی خود از زمان خواب تا صبح روز فردا استفاده می‌کنند. زیرا در زمان صبح گوشی دارای شارژ […]

اپل می‌گوید شارژ کردن گوشی در زمان خواب می‌تواند همراه با خطراتی برای کاربر باشد و آسیب‌های جبران ناپذیری را ایجاد کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند برای شارژ گوشی خود از زمان خواب تا صبح روز فردا استفاده می‌کنند. زیرا در زمان صبح گوشی دارای شارژ کامل برای گذران روز خواهد بود.

اکنون اپل در مورد این روش شارژ کردن آیفون در هنگام خوابیدن هشدار داده است. به گفته این شرکت شارژ کردن گوشی در زمان خواب می‌تواند عواقب جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. این عواقب شامل برق گرفتگی آتش سوزی و یا آسیب به گوشی و کاربر خواهد بود.

اگر در هنگام شارژ قاب محافظ گوشی نیز همراه آن قرار بگیرد این آسیب می‌تواند جدی‌تر باشد. از طرفی برخی کاربران گوشی‌های خود را در زیر بالش قرار می‌دهند. این موضوع نیز می‌تواند باعث داغ شدن گوشی و حتی انفجار آن شود.

پشتیبانی شرکت اپل در وب سایت این شرکت در این مورد گفته است: در زمان شارژ گوشی بهتر است هرگز روی آداپتور خود گوشی و یا سیم شارژ آن نخوابید. همچنین از قرار دادن سیم شارژ و گوشی در رختخواب جلوگیری شود. گوشی آیفون نیز مانند دیگر دستگاه‌ها در زمان اتصال به آداپتور برق یا شارژ بیسیم داغ شده و در صورتی که تهویه هوای مناسب انجام نگیرد می‌تواند با خطراتی همراه باشد.

این شرکت در زمینه استفاده از شارژرهای غیر اصلی نیز هشدار داده است. زیرا کابل شارژ غیر اصل می‌تواند خطر آتش سوزی به همراه داشته باشد. اگرچه هزینه کابل شارژ اپل اصل بالاتر از نمونه‌های دیگر موجود در بازار است اما در عوض کاربران با خیال راحت و بدون نگرانی در مورد آسیب به دستگاه از آن استفاده خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال