اپل نسبت به پوشاندن دوربین مک بوک هشدار داد

اپل از کلیه کاربران مک بوک خواسته است تا هرگز دوربین‌ها آن را نپوشانند. زیرا این اقدام می‌تواند به آن صدمه بزند. کلیه کاربران برای تشخیص فعال یا غیرفعال بودن دوربین میتوانند از نشانگر سبزرنگ که در مجاورت این دوربین قرار دارد استفاده کنند و هرگز دوربین وب کم مک بوک ها را نپوشانند. به […]

اپل از کلیه کاربران مک بوک خواسته است تا هرگز دوربین‌ها آن را نپوشانند. زیرا این اقدام می‌تواند به آن صدمه بزند. کلیه کاربران برای تشخیص فعال یا غیرفعال بودن دوربین میتوانند از نشانگر سبزرنگ که در مجاورت این دوربین قرار دارد استفاده کنند و هرگز دوربین وب کم مک بوک ها را نپوشانند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل اعلام کرده است با قرار دادن اجسامی مانند چسب به عنوان پوشش برای دوربین این دستگاه ها قابلیت بسته شدن آنها با مشکل مواجه شده و این اقدام می تواند به خورد شدن نمایشگر منجر شود.

اپل در بیانیه خود در این مورد در وبسایت خود نوشته است: بستن درب مک بوک در حالی که روی دوربین آن را پوشانده اید می تواند به نمایشگر آن آسیب بزند. زیرا فاصله بین نمایشگر و کیبورد بسیار کم بوده و آستانه ضربه پذیری بسیار پایینی دارد. از طرفی پوشاندن دوربین وب کم در مک بوک باعث می شود تا سنسور تشخیص نور محیط و تکنولوژی پروتون نمایشگر رتینای اپل با مشکل مواجه شوند. نمونه ای دیده شده است که در آن کاربر وب کم دستگاه را پوشانده و به این ترتیب نمایشگر مک بوک دچار آسیب شده است.

اپل به کاربران اطمینان داده است که به نور سبز رنگ کنار این دوربین اعتماد کنند و تنها از آن برای فعال و غیرفعال بودن دوربین وب کم استفاده کنند. همچنین کاربران با مراجعه به قسمت تنظیمات می توانند به صورت دستی اپ هایی را که می توانند به دوربین دسترسی داشته باشند تنظیم کنند. همچنین از کاربرانی که مجبور به پوشیدن دوربین‌های مک بوک هستند خواسته تا برای این کار از یک پوشش بسیار نازک استفاده کرده و پیش از بستن لپ تاپ آن را بردارند. این اقدام اپل احتمالاً به خاطر مشکلات بسیاری است که کاربران در نتیجه پوشاندن دوربین به وجود آورده اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال