اپل به کاربران آیفون 5 نسبت به بروزرسانی جدید هشدار داد

اپل به کلیه دارندگان آیفون 5 هشدار داد تا هر چه سریعتر گوشی های خود را بروزرسانی کرده و آخرین نسخه iOS را نصب نمایند. در غیر اینصورت با عواقب جدی ای روبرو خواهند بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از engadget ، اپل در این هشدار خاطرنشان […]

اپل به کلیه دارندگان آیفون 5 هشدار داد تا هر چه سریعتر گوشی های خود را بروزرسانی کرده و آخرین نسخه iOS را نصب نمایند. در غیر اینصورت با عواقب جدی ای روبرو خواهند بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از engadget ، اپل در این هشدار خاطرنشان کرد که کلیه دارندگان آیفون 5 تا پایان روز سوم نوامبر (12 آبان ) فرصت دارند تا برای دریافت آخرین نسخه iOS 10.3.4 اقدام نمایند. و پس از این بازه زمانی ، مسئولیت آن بر عهده کاربران خواهد بود. از جمله مشکلات پیش آمده در این گوشی ها مربوط به GPS بوده که امکان نصب بروزرسانی آن وجود نداشته است. و دیگر قابلیت های مربوط به تاریخ و زمان را نیز دچار مشکل کرده است.

کاربران نیز میتوانند تا این تاریخ و پس از پشتیبان گیری از اطلاعات خود نسبت به بروزرسانی نرم افزاری خود اقدام نمایند. گفته میشود که دیگر محصولات اپل شامل نسل چهارم آیپد نیز با مشکلاتی روبرو است. البته اگر این بروزرسانی را انجام ندهد تنها از قابلیت GPS محروم خواهد شد. و مشکل دیگری به آن اضافه نخواهد شد.

اپل تعداد افرادی که از نسخه های پائین تر از iOS 12 و سخت افزاری با قدمت 4 ساله استفاده میکنند را حدود 7 درصد میداند. و بقیه کاربران از سخت افزارهای جدید استفاده میکنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال