اپل به دنبال تولید هدست واقعیت ترکیبی بسیار متفاوت بود

احتمالا ایجاد محدودیت های متخلف باعث شده تا هدست واقعیت ترکیبی اپل نسبت به آنچه که انتظار می رفت تفوت های بیشتری داشته باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک گورمن، در گزارشی در مورد هدست واقعیت ترکیبی اپل را توصیف کرد. به نظر می رسد طبق این توضیحات این هدست نسبت […]

احتمالا ایجاد محدودیت های متخلف باعث شده تا هدست واقعیت ترکیبی اپل نسبت به آنچه که انتظار می رفت تفوت های بیشتری داشته باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک گورمن، در گزارشی در مورد هدست واقعیت ترکیبی اپل را توصیف کرد. به نظر می رسد طبق این توضیحات این هدست نسبت به آنچه اپل انتظار داشت تغییرات زیادی به خود دیده است. تیم کوک قصد دارد با این هدست در بازار این محصول تغییرات زیادی ایجاد کند. از طرفی ساخت آن و توسعه برخی قابلیت ها با محدودیت هایی روبرو شده که باعث دور شدن اول از هدف اصلی خود شده است.

اپل در ابتدا قصد داشت یک عینک واقعیت افزوده سبک معرفی کند. اما اکنون محصول این شرکت یک هدست واقعیت مجازی است که می تواند قابلیت های واقعیت افزوده را ارائه کند.

هفت سال از اولین تصمیم این شرکت برای ساخت هدست واقعیت ترکیبی گذشته و تاکنون قابلیت های مختلفی روی این دستگاه مورد آزمایش قرار گرفته است. به عنوان مثال اپل برای کاهش وزن این هدست از باتری های مجزا بهره گرفته است. همچنین پیش از این اپل قصد داشت از این هدست به عنوان مانیتور اکسترنال برای مک بهره ببرد. اما باز هم ویژگی های مربوط به آن دستگاه کنار گذاشته شد. با وجود قیمت بسیار بالا برای این دستگاه، به نظر می رسد باز هم این دستگاه برای اپل با ضرر همراه باشد. احتمالا اول هدست واقعیت ترکیبی خود را در رویداد WWDC امسال رونمایی و تا پایان سال نیز آن را عرضه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال