شایعه: اپل واچ 2 به GPS و ثبت فعالیت ورزش شنا مجهز خواهد شد

باوجود اینکه بیش از یک‌سال از زمان عرضه‌ی اولین نسل از ساعت‌هوشمند اپل می‌گذرد، خبرهای بسیار کمی در مورد نسل دوم این ساعت منتشر شده و اطلاعات زیادی در دسترس نیست؛ اپل واچ 2 که براساس شایعات اخیر، پاییز امسال معرفی می‌‌‌شود، احتمالا اندازه‌ی مناسب‌تری نسبت به سری قبل خواهد داشت و طراحی متفاوتی را […]

باوجود اینکه بیش از یک‌سال از زمان عرضه‌ی اولین نسل از ساعت‌هوشمند اپل می‌گذرد، خبرهای بسیار کمی در مورد نسل دوم این ساعت منتشر شده و اطلاعات زیادی در دسترس نیست؛ اپل واچ 2 که براساس شایعات اخیر، پاییز امسال معرفی می‌‌‌شود، احتمالا اندازه‌ی مناسب‌تری نسبت به سری قبل خواهد داشت و طراحی متفاوتی را از طراحان این شرکت ساکن کوپرتینو شاهد خواهیم بود. حال جدا از طراحی این ساعت، امروز اطلاعات جدیدی در مورد ویژگی‌های نسل دوم ساعت‌هوشمند اپل منتشر شده است.

براساس خبرهای منتشر شده از وب‌سایت ژاپنی  Macotakara، اپل واچ 2 این‌بار به سیستم پیشرفته‌ی GPS مجهز می‌شود. این سیستم در درون خود ساعت تعبیه خواهد شد تا برای استفاده از آن، به آیفون‌های اپل نیازی نباشد. چنین ویژگی باعث می‌شود تا فعالیت‌های ورزشی یا فعالیت‌های مربوط به نقشه در ساعت‌هوشمند 2 اپل راحت‌تر ثبت شده و کاربران بتوانند با دقت بیشتری به بررسی فعالیت‌های خود بپردازند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مطرح شده در این گزارش، قابلیت ثبت فعالیت ورزش شنا است که ضدآب بودن این ساعت را تایید می‌کند. معمولا اکثر ساعت‌های هوشمند و دستبندهای سلامتی، دارای قابلیت‌هایی از قبیل ثبت فعالیت‌های ورزشی، دویدن،‌ پیاده روی و غیره دارند اما ساعت‌هوشمند اپل با ثبت فعالیت ورزش شنا می‌تواند در این زمینه منحصر‌به‌فرد باشد.

فعلا خبرهای منتشر شده تنها در حد شایعه هستند و هنوز نتوانسته‌ایم نگاهی کامل را به اپل واچ 2 بیندازیم. شاید بهتر باشد کمی صبر کنیم تا منابع معتبر‌تری در این خصوص خبری را منتشر کنند. به‌هر‌حال اگر اپل بتواند رازدار خوبی در این زمینه باشد، باید تا پاییز امسال و معرفی رسمی این ساعت صبر کرد و دید آیا دومین نسل از ساعت‌هوشمند اپل می‌تواند موفق ظاهر شود؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال