معرفی اپلیکیشن‌های اپل‌واچ؛ برای پشتیبانی از اپل‌واچ نیاز به iOS 8.2 خواهد‌بود!

اخبار ساعت هوشمند اپل در پاییز گذشته فاش شد، اما از آن زمان همه منتظر معرفی رسمی این محصول از طرف اپل بودند، تا اینکه دیشب Tim Cook روی صحنه Yerba Buena Center در سان فرانسیسکو رفت تا نشان دهد اپل چه چیز شگفت انگیزی برای ما دارد. آیا اپل واچ میتواند تماس تلفنی برقرار کند؟ […]

اخبار ساعت هوشمند اپل در پاییز گذشته فاش شد، اما از آن زمان همه منتظر معرفی رسمی این محصول از طرف اپل بودند، تا اینکه دیشب Tim Cook روی صحنه Yerba Buena Center در سان فرانسیسکو رفت تا نشان دهد اپل چه چیز شگفت انگیزی برای ما دارد. آیا اپل واچ میتواند تماس تلفنی برقرار کند؟

هرچند ممکن است خیلی عجیب به نظر بیاید، اما این ساعت هوشمند امکان برقراری و دریافت تماس دارد (شما فرض کنید این متن کاملا جدی است و اصلا طنز نیست!). همچنین از مزیت‌های دیگر آن، میتوان به میزبانی اپلیکیشن‌های جدید اشاره کرد که البته قبل از نصب اپلیکیشن‌ها نیاز خواهد بود تا آپدیت جدید iOS 8.2 برروی آیفون خود نصب کنید. خبر خوب اینکه iOS 8.2 از امروز قابل دریافت و در دسترس خواهد بود.

iOS 8.2 اپلیکیشن‌ Apple Watch را به گوشی‌های آیفون اضافه خواهد کرد و برای استفاده از قابلیت‌های آن، نیاز است که آی واچ با آیفون، Pair یا در اصطلاح جفت شود.

این عمل قسمت ویژه‌ای را به App Store خواهد افزود که مختص ساعت هوشمند بوده و کاربران میتوانند در این بخش نسخه‌های اپلیکیشن‌هایی از جمله وی‌چت، اینستاگرام و سایر اپ‌های مورد نیازشان را دریافت کنند.

البته، برای دیدن عملکرد ساعت هوشمند اپل باید تا ماه آوریل که این ساعت بصورت رسمی روانه بازار می‌شود صبر کنید، اما فعلا می‌توانید خودتان را با دیدن عکس‌های زیر که متعلق به نسخه‌ آزمایشی اپلیکیشن های آن هستند قانع کنید.

وی چت (WeChat)

2015.march.apple.490

میتوانید از طریق این اپ به پیام‌های دریافتی خود روی آی واچ پاسخ دهید.

یوبر (Uber)

2015.march.apple.519

با این سرویس شما مستقیما از طریق اپل واچ می‌توانید، درخواست تاکسی شخصی داشته باشید.

زمانی که تاکسی به موقعیت شما نزدیک شود، این سرویس با نشان دادن یک ناتیفیکیشن، شما را از این موضوع مطلع می‌کند.

اینستاگرام (Instagram)

2015.march.apple.501

میتوانید از این طریق عکس های اکانت اینستاگرام خود را مشاهده کنید.

SPG/W Hotel

2015.march.apple.533

با این سرویس شما می‌توانید اطلاعات رزرواسیون هتل خود را مشاهده کرده و حتی بوسیله این اپ، درب اتاق خود را باز کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال