با ورود اپل‌واچ 2 موجودی نسل قبل آن به اتمام می‌رسد

اولین نسخه از ساعت هوشمند اپل در ماه آوریل سال 2015 بود که به صورت رسمی معرفی و وارد بازار شد. پس از آن، اپل این ساعت را در رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی عرضه کرده و بسیاری از سازندگان نیز به تولید ابزار جانبی برای آن پرداختند. حالا و با رسیدن پاییز، نسل دوم از […]

اولین نسخه از ساعت هوشمند اپل در ماه آوریل سال 2015 بود که به صورت رسمی معرفی و وارد بازار شد. پس از آن، اپل این ساعت را در رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی عرضه کرده و بسیاری از سازندگان نیز به تولید ابزار جانبی برای آن پرداختند. حالا و با رسیدن پاییز، نسل دوم از این ساعت هوشمند قرار است به صورت رسمی معرفی شود و اپل می‌خواهد محصولی کاملا متفاوت نسبت به گذشته را پیش روی کاربران قرار دهد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که با معرفی شدن این ساعت هوشمند، تمامی موجودی نسل اول از این ساعت هوشمند، به اتمام برسد.

اگر به سایت اپل مراجعه کنید، مشاهده خواهید کرد که موجودی بسیاری از ابزار جانبی این ساعت هوشمند که حتی برخی از آنها اوایل سال جاری معرفی شده بودند، به اتمام رسیده و کاربران نمی‌توانند آنها را سفارش دهند. یا در مورد بندهایی که توسط دیگر سازندگان معرفی شده بود، این موضوع صدق می‌کند. هر چند، باید اشاره کنیم که موجودی این وسایل در سایت اپل به پایان رسیده و می‌توانید بسیاری از این ابزار جانبی را در خرده‌فروشی‌های معتبر پیدا کنید.

این موارد می‌تواند آماده شدن اپل برای معرفی نسل دوم ساعت هوشمند این شرکت را نشان دهد. البته شایعات مربوط به اپل واچ 2 از ماه‌ها قبل به گوش می‌رسد و صرفا به اتمام رسیدن موجودی وسایل جانبی، دلیلی برای معرفی شدن نسل دوم این ساعت هوشمند نمی‌باشد. انتظار می‌رود که نسل دوم ساعت هوشمند اپل همراه با سیستم پردازشی سریع‌تر، استانداردهای بهتر و بیشتر، GPS و احتمالا ارتباطی سلولی (برای پشتیبانی از سیم‌کارت)، عرضه شود.

انتظار می‌رود که اپل در شهریور ماه، اطلاعاتی کامل در مورد نسل جدید ساعت هوشمند خود منتشر کند، به همین جهت خرید نسل اول از این ساعت هوشمند در این شرایط، پیشنهاد نمی‌شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال