جزئیات بیشتری در مورد باتری ساعت هوشمند اپل منتشر شد

این روزها از گوشه و کنار وب، خبرهای زیادی پیرامون ساعت هوشمند اپل یا همان آی‌واچ به گوش می‌رسد. هنوز چند روز دیگر تا رونمایی این گجت پوشیدنی اپل باقی مانده است، اما وب‌سایت‌های مختلف اقدام به انتشار جزئیات این محصول زیبای اهالی کوپرتینو می‌کنند. باید منتظر ماند و دید که بعد از مراسم رونمایی، […]

این روزها از گوشه و کنار وب، خبرهای زیادی پیرامون ساعت هوشمند اپل یا همان آی‌واچ به گوش می‌رسد. هنوز چند روز دیگر تا رونمایی این گجت پوشیدنی اپل باقی مانده است، اما وب‌سایت‌های مختلف اقدام به انتشار جزئیات این محصول زیبای اهالی کوپرتینو می‌کنند. باید منتظر ماند و دید که بعد از مراسم رونمایی، این جزئیات تا چه حد صحت خواهند‌ داشت. با این‌حال وب‌سایت معتبر 9to5mac اقدام به انتشار جزئیاتی در مورد باتری ساعت هوشمند اپل کرده است.

بنا به گزارش 9to5mac، باتری این محصول در صورت استفاده مداوم حدود 5 ساعت دوام آورده و در صورت استفاده معمولی و سبک تا یک روز می‌تواند در دست کاربران جاخوش کند.

مدتی پیش همین وب‌سایت اعلام کرده بود که اپل فقط از دوام این باتری 2.5 الی 4 ساعت در هنگام استفاده سنگین و مداوم را انتظار دارد. با این تفاسیر اگر باتری این گجت در صورت استفاده معمولی یک روز شارژ نگه دارد، مانند آیفون باید هرشب آن را در حالت شارژ قرار‌ داد.

هفته گذشته جزئیاتی در مورد حالت ذخیره انرژی یا همان حالت کم مصرف ساعت اپل منتشر شد که حالت کم مصرف را حالتی فقط برای مشاهده زمان توصیف کرده بود. وبسایت 9to5Mac عنوان کرده است که کاربران هر زمان که تمایل داشته‌باشند می‌توانند از این حالت در ساعت خود استفاده کنند. این ویژگی کاربردی در بسیاری از ساعت‌های هوشمند معرفی شده به بازار وجود دارد و بر همین اساس مصرف باتری را کاهش می‌دهد.