ویژگی تشخیص سقوط اپل واچ توانست جان مردی را نجات دهد

این بار قابلیت تشخیص سقوط اپل واچ توانست جان فرد را نجات دهد. این بار اولی نیست که اپل واچ توانسته است جان شخصی را نجات دهد. این حادثه برای یک مرد جوان اهل نیوجرسی اتفاق افتاده و ساعت هوشمند وی توانسته به او کمک کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز ، زوج […]

این بار قابلیت تشخیص سقوط اپل واچ توانست جان فرد را نجات دهد. این بار اولی نیست که اپل واچ توانسته است جان شخصی را نجات دهد. این حادثه برای یک مرد جوان اهل نیوجرسی اتفاق افتاده و ساعت هوشمند وی توانسته به او کمک کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز ، زوج جوانی در حین صخره نوردی در نزدیکی شورت وودز از بالای صخره سقوط کرده . با جراحات متعددی در نزدیکی رودخانه ای به پائین می افتند. این فرد که اپل واچ سری 4 بهمراه داشته توانسته جان خود و همسرش را نجات دهد. اپل واچ بطور خودکار با مرکز امداد ۹۱۱ تماس گرفته و بدین ترتیب انها نجات یافتند.

این فرد پس از این ماجرا در مورد اتفاقات افتاده میگوید : شرایط خاصی داشتیم. در نقطه‌ای بین مرگ و زندگی قرار گرفته بودیم. اگر سقوط کرده و روی صخره می افتادیم زنده نمی ماندیم و یا ممکن بود در آب افتاده و نجات پیدا میکردیم.

خوشبختانه این مرد جوان به کمک ساعت هوشمندش توانست نجات پیدا کند. وی میگوید در آن لحظه با تمام وجود از شدت درد فریاد می‌کشیدم. دوست داشتم بمیرم ولی اینطور درد نکشم. نمی‌دانستم در چنین شرایطی چه کار باید کنم. مرگ را به چشم می‌دیدم.

پس از اطلاع رسانی توسط اپل واچ نیروهای امدادی به سرعت به محل حادثه رسیده و این زوج صخره نورد با قایق به بیمارستان منتقل شدند. نکته جالب اینجاست که قابلیت تشخیص سقوط اپل واچ به‌صورت پیش فرض غیرفعال بوده و در حین حادثه به‌صورت خودکار سقوط شدید را تشخیص داده و با مرکز امداد تماس گرفته است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال