ساعت هوشمند اپل باعث افزایش فعالیت بدنی کاربران خود می شود

طبق بررسی‌هایی که شرکت AIA Health استرالیا انجام داد افرادی که ساعت هوشمند اپل استفاده می‌کنند میزان تحرک و فعالیت بدنی آنها تا ۳۵ درصد افزایش یافته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت AIA Health در استرالیا یک شرکت بیمه سلامت است که طی برنامه‌ای به نام Vitality تحقیقی را در […]

طبق بررسی‌هایی که شرکت AIA Health استرالیا انجام داد افرادی که ساعت هوشمند اپل استفاده می‌کنند میزان تحرک و فعالیت بدنی آنها تا ۳۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت AIA Health در استرالیا یک شرکت بیمه سلامت است که طی برنامه‌ای به نام Vitality تحقیقی را در مورد اهمیت ساعت های هوشمند و میزان فعالیت انسان ها انجام داده است. وی در این برنامه انحصاراً از اپل واچ برای تحقیق خود استفاده کرده است. این شرکت به کسانی که در این برنامه ورزشی سلامتی شرکت کنند ۱ ساعت هوشمند اپل نیز جایزه داد.

در گزارش مربوط به این شرکت آمده است پیش از اعمال شرح اهمیت ساعت هوشمند در سال ۲۰۱۹ و پس از آن در سال ۲۰۲۰ مشاهده کردیم کاربرانی که از این ساعت هوشمند و قابلیت های آن اطلاع پیدا کردند فعالیت بیشتری از خود نشان دادند. به طوری که افراد با گروه سنی ۵۰ سال که بیشترین استفاده را از این ساعت هوشمند دارند تا ۳۵ درصد فعالیت خود را افزایش داده بودند. گروه های سنی دیگر نیز تلاش کردند تا از مزایای آن در زمینه سلامتی استفاده کنند.

به گفته AIA ساعت مچی هوشمند به طور مرتب تغییرات جسمی کاربران را به آنها نشان می دهد و در صورت کم فعالیتی نیز به آنها تذکر می‌دهد که باعث می شود تا کاربران به فعالیت روزمره خود توجه بیشتری خواهند کنند.

این شرکت بررسی‌های خود را با ۱۱۸ نفر عضو در این برنامه مورد بررسی قرار داد. همچنین داده های سال قبل نیز برای میزان رشد فعالیت افراد مورد مقایسه قرار گرفت. نتیجه این تحقیق توسط این شرکت می‌گوید افراد پیش از آنکه به استفاده از این ساعت ها تشویق شوند فعالیت بدنی بسیار پایینی داشتند. اما مقایسه داده های سال های قبل و بعد نشان می دهد سطح فعالیت بدنی افراد به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال