زمان عرضه و قیمت اپل واچ مشخص شد

شش ماه از زمان اولین رونمایی اپل از ساعت هوشمند خود، اپل واچ، می‌گذرد و ما هم اکنون اینجا هستیم تا خبرهای خوبی را در مورد این ساعت هوشمند به اطلاعتان برسانیم. کمپانی اپل، قبلا طی مراسم رسمی، اولین ساعت هوشمند خود را معرفی کرد، اما تا آن زمان سوال‌های زیادی بوجود آمد که پاسخی […]

شش ماه از زمان اولین رونمایی اپل از ساعت هوشمند خود، اپل واچ، می‌گذرد و ما هم اکنون اینجا هستیم تا خبرهای خوبی را در مورد این ساعت هوشمند به اطلاعتان برسانیم. کمپانی اپل، قبلا طی مراسم رسمی، اولین ساعت هوشمند خود را معرفی کرد، اما تا آن زمان سوال‌های زیادی بوجود آمد که پاسخی به آنها داده نشد. به همین منظور، دیروز شرکت اپل، به منظور برگزاری رویداد بزرگ خود، از خبرگزاری‌های مختلف دعوت به عمل آورد. (برای روشن شدن قیمت اپل واچ و همچنین زمان عرضه و برنامه‌های تحت پشتیبانی آن). هم اینک ما به جواب سوال‌های خود رسیدیم.

اول از همه به سراغ جنجالی‌ترین سوال می‌رویم. اینکه طول عمر باطری اپل واچ تا چه اندازه است؟ طبق گفته‌های تیم کوک، این ساعت در مصرف روزانه و عادی، 18 ساعت دوام خواهد آورد. پس اینطور بنظر می‌رسد که این ساعت نیاز به شارژِ حداقل یکبار در روز وجود دارد. همچنین شارژری مغناطیسی نیز وجود دارد که در مقایسه با کابل‌های USB،به میزان کمی، رضایت‌بخش است. تیم کوک همچنین به این موضوع نیز اشاره داشت که نسخه‌های ورزشی این ساعت بسته به ابعاد آن (38 یا 42 میلی‌متری) از قیمت‌های 350 تا 400 دلار شروع خواهد شد. اگر خواستار نسخه معمولی این ساعت هستید(یعنی از نوع ورزشی یا از جنس طلا نباشد)، قیمت آن از 550 دلار شروع شده و به قیمت بالای 1050 دلار (اگر پیکربندی خاصی برای این ساعت هوشمند انتخاب شود) می‌رسد.

اتفاقا این قیمت‎ها مربوط به نسخه کوچک‌تر آن می‌شود و اگر شما خواهان خریداری سایز 42 آن باشید باید 50 دلار بیشتر هم بپردازید. پیش خرید این محصول، بزودی در دسترس قرار خواهد گرفت و هم اینک ساعت‌شمار آن برای زمان 24ام ماه آوریل فعال شده است. اما برای کسانی که ثروتمند (!) بوده و بسیار بی‌تاب خرید این ساعت هوشمند و لوکس هستند، نسخه طلائی آن، در دهم ماه آوریل (زودتر از دیگر نسخه‌ها) و با قیمت 10,000 دلار عرضه خواهد شد.

با این تفاسیر، آیا شما یکی از خریداران ساعت هوشمند اپل خواهید بود؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال