شکایات کاربران Apple Watch از خط‌ و خش افتادن روی ساعت گران‌قیمتشان!

برخی از خریداران ساعت هوشمند اپل که به تازگی مدل فلزی این ساعت گران‌قیمت را خریداری کرده‌اند، از خط و خش‌هایی که به سادگی بر روی ساعتشان می‌افتد خبر دادند. حتی در برخی از گزارشات اعلام شده که این خط‌ها تنها در عرض چند ساعت و با یکبار استفاده کردن، به وجود آمده‌اند. این مشکل […]

برخی از خریداران ساعت هوشمند اپل که به تازگی مدل فلزی این ساعت گران‌قیمت را خریداری کرده‌اند، از خط و خش‌هایی که به سادگی بر روی ساعتشان می‌افتد خبر دادند. حتی در برخی از گزارشات اعلام شده که این خط‌ها تنها در عرض چند ساعت و با یکبار استفاده کردن، به وجود آمده‌اند.

این مشکل برای افرادی که مدل ارزان‌قیمت‌تر یعنی Apple Watch Sport را خریداری کرده‌اند وجود ندارد چرا که پوشش ساعت آنها، از جنس آلومینیوم می‌باشد و هیچ علامتی بر روی آن باقی نمی‌ماند. البته نباید اشاره کنیم که مشکل خط افتادن، در مورد تمام افرادی که این ساعت را خریداری کرده‌اند، وجود ندارد.

اپل همراه با عرضه‌ی ساعت هوشمند خود، سرویس Apple Care را برای افرادی که Apple Watch Edition را خریداری کرده باشند نیز راه‌اندازی کرده که هزینه‌ی اشتراک بسیار بالایی دارد. همچنین، +Apple Care نیز برای مابقی افراد در دسترس خواهد بود که به مدت 2 سال، این ساعت را از نظر فیزیکی و فنی بیمه می‌کند. هزینه‌ی این سرویس خوشبختانه بین 59 تا 79 دلار می‌باشد. البته فراموش نکنید که سرویس Apple Care با هزینه‌ی 999 دلار، به خاطر خریداری شدن نسخه‌ی 10000 دلاری از ساعت هوشمند اپل می‌باشد.

البته ما قصد نداریم که شما را با این سرویس‌ها و هزینه‌ها، نرم کنیم. بهتر است منتظر باشیم و واکنش اپل را نسبت به این موضوع ببینیم و احتمالا شاهد گزارش خط و خش‌های بیشتری از سوی دیگر کاربران باشیم.

لازم به ذکر است که تصویر زیر، توسط یکی از کاربران منتشر شده که نشان می‌دهد به صورتی نادرست از ساعت خود استفاده کرده و آن را همراه با ساعت هوشمند Motorola Moto 360، بر روی یک دست خود بسته است:

Apple Watch owners are complaining about scratches on their new pride and joy  2 Apple Watch owners are complaining about scratches on their new pride and joy 3

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال