اپل واچ پرو نسخه مقاوم ساعت هوشمند اپل خواهد بود

احتمالاً اپل مدل مقاوم ساعت هوشمند خود را با پسوند پرو معرفی می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، گورمن از بلومبرگ مدعی شد اپل با پایان دادن اپل واچ ادیشن احتمالاً مدل مقاوم ساعت های هوشمند خود را با نام تجاری پرو عرضه می کند. امسال سه مدل از ساعت های هوشمند اپل […]

احتمالاً اپل مدل مقاوم ساعت هوشمند خود را با پسوند پرو معرفی می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، گورمن از بلومبرگ مدعی شد اپل با پایان دادن اپل واچ ادیشن احتمالاً مدل مقاوم ساعت های هوشمند خود را با نام تجاری پرو عرضه می کند. امسال سه مدل از ساعت های هوشمند اپل عرضه خواهد شد که طبق پیش بینی مارک گورمن در خبرنامه Power On احتمالاً مدل مقاوم این ساعت با نام اپل واچ پرو خواهد بود.

 طبق گزارش منتشر شده در 9to5mac،  این نسخه با پسوند پرو به عنوان مدل مقاوم در سال جاری معرفی خواهد شد و از مهمترین مزیت آن نمایشگر بزرگتر و مقاومت آن در برابر شکستن است. همچنین ردیابی پیاده روی و شنا بهینه سازی شده و عمر باتری نیز طولانی تر است. اپل در این ساعت از یک قاب محکم تر و مواد فلزی درجه یک و غیر آلومینیومی استفاده کرده است.

از مهمترین مخاطبان این ساعت هوشمند و طراحی منحصر به فرد آن ورزشکاران حرفه‌ای هستند. گورمن معتقد است اپل واچ با پسوند پرو همراه با دیگر محصولاتی مانند مک بوک پرو، آیپد پرو و آیفون پرو و ایرپاد پرو توسعه داده خواهد شد. علاوه بر آن این نوع نامگذاری نشان می‌دهد احتمالاً Apple Watch Edition به پایان مسیر خود رسیده است. اپل واچ پرو به تراشه S8 و سنسور دمای بدن جدید مجهز خواهد بود. احتمال می‌رود اپل این ساعت هوشمند را بین قیمت ۹۰۰ تا ۹۹۹ دلار عرضه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال