فروش اپل‎واچ به نسبت سال قبل دو برابر شده است

از زمانی که اپل ساعت‎هوشمند خود اپل‎‎واچ را عرضه کرده، این شرکت در خصوص انتشار آمار تعداد دستگاه‎های فروخته شده، محتاط بوده است. متاسفانه، این قضیه تا به امروز تغییری نداشته است، گرچه در طول کنفرانس مالی اخیر این شرکت، تیم‎کوک مدیرعامل اپل اعلام کرد که فروش این گجت‎پوشیدنی به نسبت پارسال دو برابر شده است. […]

از زمانی که اپل ساعت‎هوشمند خود اپل‎‎واچ را عرضه کرده، این شرکت در خصوص انتشار آمار تعداد دستگاه‎های فروخته شده، محتاط بوده است. متاسفانه، این قضیه تا به امروز تغییری نداشته است، گرچه در طول کنفرانس مالی اخیر این شرکت، تیم‎کوک مدیرعامل اپل اعلام کرد که فروش این گجت‎پوشیدنی به نسبت پارسال دو برابر شده است.

همان‎طور که گفتیم، ارقام واقعی فروش مشخص نیست اما براساس گفته‎ی Ben Bajarin نویسنده‎ی وب‎سایت Creative Strategies، او این رقم را در حدود 3.2 میلیون دستگاه اعلام می‎کند، ولی از آن‎جایی که ما آمار رسمی را نمی‎دانیم باید با دیده‎ی شک به ادعای او بنگریم. علاوه بر دو برابر شدن مقدار فروش، کوک هم‎چنین اعلام کرده است که مقدار درآمد به دست آمده از فروش گجت‎های پوشیدنی اپل به اندازه‎ی درآمد یکی از 500 شرکت لیست شده در مجله‎ی معروف Fortune است.

برای این‎که نگاهی به این گفته بیاندازیم باید بگوییم که کوچکترین شرکت در این لیست Burlington Stores است که درآمدی برابر با 5.1 میلیارد دلار دارد، یعنی اگر این مبلغ حداقل درآمدی باشد که گجت‎های پوشیدنی اپل به همراه آورده‎اند، واقعا آمار شگفت‎انگیزی است. اپل انتظار می‎رود که در طول چند ماه آینده سری دوم اپل‎‎واچ را معرفی کند که احتمالا دارای قابلیت‎های جدید مانند پشتیبانی از سیم‎کارت خواهد بود، گرچه توافق عموم بر این است که اپل به احتمال قریب به یقین طراحی را مشابه با نسل قبلی حفظ می‎کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال