اپل واچ با قابلیت تشخیص سقوط جان یک نفر را نجات داد

اپل واچ به کمک قابلیت تشخیص سقوط توانسته جان یک فرد را نجات دهد. این قابلیت تاکنون بارها توانسته این توانایی را نشان دهد. اخیرا نیز نمونه ای از این اتفاق مجددا تکرار شده است. صاحب این اپل واچ به دلیل مشکل قلبی از هوش رفت و به همین دلیل در معرض آسیب و حتی […]

اپل واچ به کمک قابلیت تشخیص سقوط توانسته جان یک فرد را نجات دهد. این قابلیت تاکنون بارها توانسته این توانایی را نشان دهد. اخیرا نیز نمونه ای از این اتفاق مجددا تکرار شده است. صاحب این اپل واچ به دلیل مشکل قلبی از هوش رفت و به همین دلیل در معرض آسیب و حتی مرگ قرار داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربر اپل واچ با نام Xanderpy در ردیت اعلام کرد مادرش در خارج از شهر دچار مشکل قلبی شده بود. او مشکل ایجاد شده را با دوست خود در هتلی که در آن اقامت داشتند در میان گذاشت.

مادر این کاربر پس از اعلام مشکل از ناحیه صورت به زمین افتاد. زمانی که دوست او بالای سر وی حاضر شد و خواست با اورژانس تماس بگیرد متوجه شد آمبولانس پیش از تماس او به سمت آنها در حرکت است. او در این زمان متوجه شد اپل واچ با کمک قابلیت تشخیص سقوط بصورت خودکار با مرکز فوریت های پزشکی تماس داشته است.

در بیمارستان مشخص شد که کاربر اپل واچ دچار پارگی آئورت شده و این اقدام خودکار اپل واچ باعث نجات جان وی و افزایش شانس زنده ماندن او شده است. کاربر ردیت پیش از این تصور میکرد گزارش های مربوط به نجات جان افراد توسط این ساعت تنها داستان هایی است که برای تبلیغات گفته میشود. وی با تغییر نظر خود اعلام کرد تا ابد کاربر اپل واچ خواهد بود و این اتفاق نشان می دهد که فناوری ها می توانند باعث نجات جان انسان ها شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال