اپل واچ با شناسایی تومور خطرناک جان صاحب خود را نجات داد

 این چندمین بار است که اپل واچ توانسته با کمک قابلیت های سلامتی خود جان صاحبان خود را نجات دهد. طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده این ساعت هوشمند توانسته با کمک ویژگی های مربوط به سلامت قلب یک تومور نادر را شناسایی کند.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ساعت هوشمند اپل […]

 این چندمین بار است که اپل واچ توانسته با کمک قابلیت های سلامتی خود جان صاحبان خود را نجات دهد. طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده این ساعت هوشمند توانسته با کمک ویژگی های مربوط به سلامت قلب یک تومور نادر را شناسایی کند.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ساعت هوشمند اپل با کمک قابلیت‌های سلامتی خود توانست یک تومور نادر را شناسایی و جان کاربر خود را نجات دهد. این گزارش که توسط شبکه خبری CBS News  منتشر شده است می گوید یک زن شصت و هفت ساله به نام کیم دورکی که از یک ساعت هوشمند اپل استفاده می کرد بارها با هشدار این ساعت مبنی بر ایجاد مشکل در انقباض دهلیزی مواجه شده بود.

 پس از مراجعه وی به بیمارستان مشخص شد علت این هشدارها وجود نوعی تومور ناشناخته و تهاجمی می باشد. طبق گفته های این زن ساعت اپل دو شب متوالی هشدارهایی را برای وی ارسال کرده بود. در ابتدا وی تصور می کرد این هشدار بابت مشکل در دستگاه اپل ایجاد شده است. وی در این مورد می گوید: در هشدار شب سوم اعداد تغییر کرده و زیاد شده بودند به همین دلیل با وجود هیچ گونه مشکل به اورژانس مراجعه کردم و تصمیم داشتم ساعت خود را دور بیندازم.

 پس از مراجعه به اورژانس مشخص شد در زمان هشدار های اپل این زن دچار انقباض دهلیزی شده بود دلیل آن نیز وجود همان تومور بوده است. پزشکان نیز پس از آن نامنظم بودن تپش قلب وی را تایید کردند. این تومور نادر می‌تواند با رشد سریع خود باعث توقف جریان خون قلب و در نهایت سکته شود. نکته مهم عدم وجود هیچ گونه نشانه دیگر در این فرد بوده است. ساعت هوشمند اپل نیز توانست تنها علامت موجود را به درستی تشخیص دهد و جان این فرد را از مرگ حتمی نجات دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال