پیش‌فروش ساعت هوشمند اپل از مرز 1 میلیون دستگاه در روز اول عبور کرد!

طبق گزارشاتی که Slice Intelligence منتشر ساخته، 9080 خرده‌فروش اینترنتی، ساعت هوشمند اپل را برای فروش قرار داده‌اند که تنها طی روز اول تعداد پیش‌فروش‌های این ساعت هوشمند از مرز 1 میلیون دستگاه در آمریکا عبور کرده است! جالب است بدانید که این پیش‌فروش‌ها به گونه‌ای بوده که تنها در دقایق اولیه‌ی فروش، بسیاری از خرده‌فروشان، […]

طبق گزارشاتی که Slice Intelligence منتشر ساخته، 9080 خرده‌فروش اینترنتی، ساعت هوشمند اپل را برای فروش قرار داده‌اند که تنها طی روز اول تعداد پیش‌فروش‌های این ساعت هوشمند از مرز 1 میلیون دستگاه در آمریکا عبور کرده است!

جالب است بدانید که این پیش‌فروش‌ها به گونه‌ای بوده که تنها در دقایق اولیه‌ی فروش، بسیاری از خرده‌فروشان، موجودی خود از این ساعت هوشمند را تمام کرده‌اند و حالا مابقی مشتریان، باید حدود 1 ماه صبر کنند تا این فروشگاه‌ها مجددا ساعت‌های هوشمند اپل را برای فروش قرار دهند. مقرون‌ به‌ صرفه‌ترین مدل از ساعت هوشمند اپل، Watch Sport که تنها 42 میلی‌متر اندازه دارد که فروش بسیار بالای آن، سبب شده تا تولیدات و عرضه‌ی محموله‌های بعدی از این ساعت، تا ماه ژوئن به تعویق بیفتد.

البته تمامی این آماری که در اختیارتان قرار دادیم، تنها به آمریکا مربوط می‌شود و پیش‌فروش‌های این ساعت در کشورهای ژاپن و چین نیز نشان از محبوبیت بسیار بالای شرکت Apple دارد.

طبق آماری که Slice Intelligence در اختیار عموم قرار داده، بیشترین مدل از این ساعت هوشمند که فروخته شده، مربوط به مدل Watch Sport است و میزان فروش نسخه‌ی ده هزار دلاری از این ساعت هوشمند، به قدری پایین بوده که در چارت این آمار، اصلا دیده نمی‌شود! محبوب‌ترین رنگ نیز Space Gray یا خاکستری اعلام شده و بعد از آن نیز بند‌های فلزی و ضدزنگ، بیشترین محبوبیت را میان کاربران داشته‌اند. دو آمار دیگر نیز در مورد این ساعت منتشر شده که نشان می‌دهد تنها نیمی از سفارشات با بند مشکی‌رنگ بوده و اینکه 72 درصد کل سفارشات نیز به مدل بزرگتر 42 میلی‌متری مربوط می‌شود. جالب است بدانید که 43 درصد از افرادی که مک‌بوک جدید اپل را سفارش داده‌اند، ساعت هوشمند اپل را نیز پیش‌خرید کرده‌اند.

ساعت هوشمند اپل به صورت کاملا رسمی از تاریخ 24 آوریل در تمامی فروشگاه‌های معتبر جهت فروش قرار خواهد گرفت. اما آیا شما هم یکی از خریداران این ساعت هوشمند هستید؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال